• mrs01

om kvinnlig orgasm

Det här är ett test för kvinnor. Vi uppfostras ofta att vara "fina flickor" som barn och kan därför få problem med sexlivet som vuxna kvinnor. Det skulle vara intressant att se vilken påverkan det har haft bland oss.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden om kvinnlig orgasm
  • Anonym

Jag var 13-14 tror jag, men det alternativet finns ju inte? Cool

• Anonym

Jag var också 13, som inte går att svara. Sen fattar jag inte varför du gjort ett quiz? Rätt svar är tydligen 10 el yngre och nej. Går ju inte riktigt ihop... Gör en ny tråd istället kanske..

• mrs01

Nej sorry! jag vet.  jag råkade trycka i mindre alternativ så att datorn tog bort en del svarsalternativ

• mrs01

ja det verkar som att det blev helt fel! jag gör en ny

• Anonym

Men varför valde du att göra ett quiz?! Nu får du vi ingen statistik på vad folk har valt?

• Anonym

Ja, länka gärna till den härifrån, är nyfiken på detta ämne jag också nämligen! :)

• teknikfreak

Jag fick 1 rätt av 2 möjliga... Visste inte att mina orgasmer kom med ett facit Skrattande

Och visst, vi uppfostras till att vara fina flickor men vi har all möjlighet i världen att sabba det så mycket vi vill. Det är väl till och med vår plikt att se till att lära känna våra kroppar och bli kompis med våra orgasmer. Uppfostrades själv med sträng syn på sex där även onani var förbjudet men att vid vuxen ålder hänvisa till min stränga uppfostran som anledning till att ha ett torftigt sexliv lockade inte. 

Fast antagligen var jag fördärvad redan som liten, svarade att jag fick min första orgasm när jag var 10 eller yngre eftersom jag började experimentera med onani någon gång innan 10 års ålder. 

• Anchorage

Ditt bästa resultat är 0 rätt av 2 möjliga, du har försökt 1 gånger.  Aj då!

• viseversa

Haha hur kan det finnas "rätt svar" på dessa frågor. mina erfarenheter är ju mina. Jag är jud en enda som vet dom rätta svaren!

Svar på tråden om kvinnlig orgasm