• Erizajo

Han eller hon inget jä*la HEN!!!

Alltså vad är detta fjantande med att säga hen eller hön om sina barn??? Antingen har man väl en son eller en dotter!

Vad jag fattar så ska de inte bli behandlade "flickigt" eller "pojkigt" eller att man förutsätter vissa grejer pga könet men kom igen!

Har ditt barn en snopp så är det en pojke, en han, sen behöver du ju inte uppfostra honom till att bli brandman, snickare eller polis eller liknande

Han barnet snippa är det ej tjej, hon, hon kan fortfarande bli vad hon vill!

Nej var stolt över könet på ditt/dina barn för böveln, jag har en av varje.          

• Svar på tråden Han eller hon inget jä*la HEN!!!
  • Rockan

Nu är det ju inte så den absoluta majoriteten som gillar ordet hen använder det, men ändå.

Egentligen är jag förbannat snäll
  • Zombie

Vet du vad du pratar om TS ?

• EJai

Jag tycker det e en bra lösning tex om man e omedveten om könet i magen. om man inte vill få bättre eller sämre uppmärksamhet på något man presenterar pga kön..

• emelianzei

Men ännu en tråd om det där jäkla ordet?! Läs på lite, och framförallt, sök så finner du massor med trådar som behandlar exakt samma sak.

• Linda1976

Jag gillar inte "hen" - men ts, det är ju inte alls det det handlar om - det som du skriver ts.

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Maria222

Det känns ganska onödigt att sitta och dikta ihop en massa egenpåhittad gojja och sedan bli upprörd över det? Förvånad

pojke 0706 och pojke 1008.
Svar på tråden Han eller hon inget jä*la HEN!!!