VIP- synpunkter på produkterna!
En tråd för alla som använder Clearbluesprodukter!
Berätta vad ni har för synpunkter på produkterna och hur det går för er.
En tråd för alla som använder Clearbluesprodukter!
Berätta vad ni har för synpunkter på produkterna och hur det går för er.
Jag tycker produkterna är jätte bra!Man får reda på exakt vilka dagar man är mest fertil.
Jag han bara med att prova graviditetstestet men är otroligt nöjd.
Skönt med ett digitalt test där det står svart på vitt.
Är inne på andra månaden med monitorn här och jag tycker den är riktigt smidig.
Sedan känner den ju av hur man hade det månaden före vilket medför att man behöver inte använda lika många stickor, i varje fall var det så för mig.
Det känns skönt att få svart på vitt hur kroppen fungerar, när man har ägglossning. Enkelt att utföra testerna är det också.
Tycker CB digital gravtest är kanon. När jag fick + (eller gravid) som det står var jag på vecka 2-3. Veckan därpå tog jag ett till test och såg stegringen till vecka 3 +. Lycka!!!
gillar verkligen produkterna, vet när man har Äl och allt som är svårt att veta annars=)Något jag kan rekommendera till andra jag känner
Jag är super nöjd med produkterna. Lätt använda och smidiga:) bara att göra som det säger så kan man inte göra fel:)
Har aldrig haft så här bra koll förut och denna monitorn är så lätt att testa med. Är rätt så övertygad om att jag kommer att bli gravid snart eftersom denna hjälper till så mycket. Är på dag 26 nu och hoppas inom de närmsta dagarna på ett + så klart!
Synd bara att den kostar rätt så mycket pengar... För alla kanske inte känner att man kan betala så mycket för det!
Är ju så klart otroligt tacksam att jag fått denna chansen genom att bli utvald:)
Man tror att man har koll på kroppen, cykeln och äl. Monitorn visar verkligheten! Vilket fantastiskt redskap! Alla som inte har råd borde få en gratis efter ett års barnlöshet. När jag plussar ska jag ge min monitor till väninna som oxå kämpar för ett plus!
Monitorn är verkligen super! Lätt att använda och skönt att veta när möjligheten till + är som störst. Har testat en månad och fantastiskt bra att kunna följa!
Jag tycker att monitorn har varit super hittills. Inget krångel med den, och den är extremt lätt att använda.
Första månaden hade jag hög på monitorn majoriteten av dagarna, men ingen ÄL. Jag har börjat på månad två nu och ska bli intressant om monitorn läser av någon ÄL denna månad eller om jag måste kontakta gyn.
Jag tycker att monitorn fungerar väldigt bra. Visade konstigt i första omgången men denna gång tycker jag att det verkar fungera bra. Väntar nu på att se om mensen kommer eller om man har plussat ![]()
Monitorn funkar väldigt bra. Och det är lättsamt, innan jag började använda den så tyckte jag att det skulle bli gruvsamt att behöva stöka på med den varje morgon, men nu har det blivit rutin, och är inte alls besvärligt.
Jag har en väldigt normal menscykel, på mellan 24-27 dagar, och har ägglossning på runt dag 11-13. Monitorn bekräftade min ägglossning, vilken jag oftast har väldigt regelbundet och känner av den väldigt väl. Men det är ändå väldigt skönt att se när man har ägglossning, samt hur länge den håller i sig.
Monitorn är en kanongrej jag har kommit fram till att jag har äl en och en halv vecka senare än vad jag tidigare trott. Den är väldigt lätt att förstå sig på och man får sån koll på hur just mina cyklar fungerar. Kanonnöjd med denna appart!!
Kan bara hålla med tidigare inläggare!! Det är fantastisk att få sån koll på sin cykel, vilket jag aldrig har haft förut, Och monitorn är så otroligt smidig och lättanvänd. Ser fram emot dagen jag får se ett "gravid 1-2 v" på grav.testen..
Tack clearblue och familjeliv!
För mig verkar monitorn inte fungera så bra. Jag har använt den i två cykler varav jag misstänker ägglossning i den första baserat på BBT och har bekräftat med LH-stickor i den andra. I ingen av cyklerna har den visat maximalt.
Däremot så visar den hög från dag 7 till dag 24, så jag misstänker att jag har något fel på östrogennivåerna :(
Jag fortsätter naturligtvis att använda den och hoppas på att den anpassar sig efter mina nivåer.
Att inbilla sig eller inte inbilla sig, det är frågan.. Tycker mig ha lite spänningar och molande känsla i nedre delen av magen. Hade nu ikväll en liten brunrosa blödning, kan det vara ägget som fäst? Vill veta NU!!!
Hmm, skrev i fel tråd, får fixa imorrn när jag sitter vid datorn.
men kämpa på, här e ju många solskenshistorier från andra PCO:are!!