• paretunga

    killar, hur ofta runkar ni?

    hur ofta runkar ni killar och hur stora har ni?
    jag har fått höra att killar med små inte alls har det lika skönt som med killar med stor, stämmer det in på
    er eller är det bara skitsnack?  

  • Svar på tråden killar, hur ofta runkar ni?
  • Anonym
    paretunga skrev 2012-03-22 11:43:23 följande:
    hur ofta runkar ni killar och hur stora har ni?
    jag har fått höra att killar med små inte alls har det lika skönt som med killar med stor, stämmer det in på
    er eller är det bara skitsnack?  

    Jag runkar varje dag, minst en gång.

    Varför skulle de med mindre ha det mindre skönt än de med stora? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-22 11:56:35 följande:

    Jag runkar varje dag, minst en gång.

    Varför skulle de med mindre ha det mindre skönt än de med stora? 

    vad runkar du till isåfall? har du stor?
  • Anonym

    Jag brukar runka när jag lyssnar på opera, vad annars. Vet inte vad du anser med stor men den är helt normal den!

  • varmodig
    paretunga skrev 2012-03-22 11:43:23 följande:
    hur ofta runkar ni killar och hur stora har ni?
    jag har fått höra att killar med små inte alls har det lika skönt som med killar med stor, stämmer det in på
    er eller är det bara skitsnack?  
    Jag runkar en gång per dag i snitt och jag har en penis som är 18 cm. men jag är tillfreds med mitt sexliv.
  • Anonym

    Snittar 4-6 gånger i veckan.

    Är 18,5cm när jag mätte sist.

  • Anonym

    blir mest på helerna, men då kan det bli 2-5 gånger , skönt o vänta ett tag sen igen, blir skönt då.. nog lika skönt liten som stor.
    hur ofta gör du då "paretunga"

  • Anonym

    Klart att killar med mindre inte runkar och inte har det lika skönt som de med stor - det trodde jag att alla visste?

  • Anonym (Original Gangster OG)

    Jag kan säga det är skitsnack snoppen är rolig vare sej den är liten eller stor som jag minns när jag var barn oj satan vad nätterna känndes bra när en våt dröm kom fast jag hadde en liten snopp eller tja störst i klassen men anyway minde än nu

Svar på tråden killar, hur ofta runkar ni?