Kliar sjukt mycke under fötterna och har konstiga prickar.
På dagen där tog jag på morgonen en Naproxen 500mg, och sen på kvällen en till. För min migrän som var hemsk den dagen. Sen dagen efter den natten jag vaknade av att det kliade så hade jag fortfarande prickarna, men det kliade mindre.
Prickarna har spridit sig, till armarna, men dom är ändå inte likadana. Det ser ut som myggbett men det är det inte. Jag har också likadana prickar på armarna som på fötterna och dom kliar. På mitt högra pekfinger har jag tre prickar väldigt tätt varandra som är ganska utstående och dom syns. Klämde på en förut och det kom ut som vatten.
Jag har haft vattkoppor och jag har inte ens varit i närheten av någon som har det heller. Så det är INTE det. Men en biverkning från Naproxen är nässellutslag, men vad jag vet så ser dom inte ut så som mina prickar göra.
Någon annan som äter Naproxen för migrän vid behov som har samma grej? Eller är det kanske något annat?
Det är ganska lungt med kliandet under dagtid, men när kvällarna kommer så kliar det massvis igen, speciellt under och på fötterna. Jag har testat att smörja in med fotkräm på fötterna men de hjälper inte heller.
Någon som har någon teori på vad det kan vara? Bör jag uppsöka läkare för det?
Blir tokig på det här kliandet!!