• Anonym (123)

Fick era män smaka bröstmjölk?

Jag har alltid varit storproducent av bröstmjölk så jag fick amma min man ibland om gullegrynet bara orkade med ett bröst. Jag skulle aldrig våga berätta för min mamma att han gjorde det. Det är tabu i vår familj.
    Har ni andra låtit era män suga?

• Svar på tråden Fick era män smaka bröstmjölk?
  • Anonym (nope)

Nej, men han fick smaka lite ur en kopp eftersom han gjorde det av nyfikenhet och inte för att han blev sexuellt upphetsad av det. Obs att jag inte fördömer någon som gör det av sexuell anledning, jag bara förklarar varför min dåvarande fick smaka eftersom det för mig personligen är uteslutet att se bröstmjölk/amning som något sexuellt.

• gravid

Ne fy!!!! Han fick inte ens röra dem under tiden jag ammade!!

• Happymom

Jag trodde innan jag fick dottern att han skulle få smaka som en kul grej. Det var han som tyckte det skulle vara äckligt. När hon väl kom till världen var det jag som inte klarade av att mina boobs skulle vara både något sexuellt och matpåsar på samma gång (Han däremot var mer nyfiken). Jag var tvungen att särskilja det för att klara av amningen. Så han fick inte vara i närheten av brösten under hela amningstiden stackarn.

• ElectroDiva

nä. o hade han bett om det skulle jag vara tvungen att fundera, om jag skulle genom en höger eller vänster först

• Anonym

Nej, ammat min man skulle jag aldrig ha gjort. Känns äckligt för mig. MEN; för dem som tänder på/gillar det så får de väl göra det om de vill.

Däremot har vi båda smakat på bröstmjölken; av nyfikenhet och av nödvändighet (när jag pumpat och man värmt i flaska och vill känna att det blev lagom varmt och att mjölken smakat fräscht).  

• Anonym (Hm)

Att nån tänder på det måste vara väldigt udda? Känns som de flesta faktiskt gör det av ren nyfikenhet =)

• Anonym

Jag var med en kvinna för längesedan som verkligen ville spruta ner mig med hennes bröstmjölk, hon verkade tända på det rejält. Och hon vart nästan sur om man inte sög på tuttarna också.

• Anonym (123)

Mina bröst blev så stora och ömma, mjölken började droppa två timmar efter senaste amningen. Det kändes som en lättnad om han sög. Inget sexuellt. Att pumpa tar för länge för 4 dl.

• Anonym (77)

Nej, inte förra gången, för jag pumpade nästan konstant. Vill han smaka så får han, men varken jag eller han ser bröstmjölk som något sexuellt. Vill vår femåring smaka bröstmjölk när bebisen kommit så får han också smaka. Ur kopp eller sked.

• DST

Vet inte varför, men det känns bara sjukt vidrigt.  Wäh! :(

• sprutat

mer än rättvist att kvinnan får spruta

ur tuttarna på mig när vi skall ha bäbis

Jag har sprutat ned henne så ofta med min mjölk :)

• Anonym (BML)

Jag gick igång, och gör fortfarande, på bröstmjölk. Tycker om den svullna känslan och när det droppar ur dem. Bäst veckorna innan barnen föddes, när hennes mage var jättestor och brösten var riktigt fyllda.

• Anonym (Nej)

Nej, men han har fått smaka på mitt kiss...

• Citronella

Vi var båda nyfikna så vi smakade båda två men ur ett glas inte direkt från bröstet. Jag tror det är vanligt att mannen smakar på något vis och de flesta kvinnorna lär göra det också. 

Svar på tråden Fick era män smaka bröstmjölk?