• Eja

Kissar lite rött & ont i magen, äggstockarna

Herregud, så läskigt. När jag kissade nyligen var det rödaktigt och jag har kissat väldigt mkt vätska senaste dagarna. Och haft värk vid äggstockarna och nu fick jag jätteont i magen.

Har läst att rödbetor kan ge mörkt kiss? Har ätit lite sånt i form av rotfruktschips, men mängden är så liten.

Ska jag vara orolig, är 19 år ;// 

• Svar på tråden Kissar lite rött & ont i magen, äggstockarna
  • sasso78

Om du kissar rött = blod kan det bero på att du har fått en urinvägsinfektion.

• Kya

det låter som en urinvägsinfektion. gå iväg till vc och lämna ett urinprov så får du antibiotika utskriven. du är frisk på några dagar.

Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • Linda1976

Japp UVI...

Men häv i dig osötad tranbärsdryck från Hälsokosten, så kan du ev klara dig utan antibiotika. 

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • YummyMami

Urinvägsinfekton, för mycket sex, för mycke onani.. Ja de var de orsaker som läkaren lista upp för mig förra gången... Och mens... De gick över självmant, hade inte urinvägsinfektion  eller mens så sexet var nog skulden den gången då! Skäms

De ska tydligen inte va något farligt o kissa blod jämfört med att skita blod, men kolla upp så att det inte är urinvägsinfekton.

Blogg om cancer och med tecknade nakenbilder dyslexiamaniac.bloggplatsen.se/
  • Eja

Tack för era svar. =)) Har kissat extra mkt senaste tiden så ska dricka massa tranbärs joiuce annars får jag söka läkare. 

Svar på tråden Kissar lite rött & ont i magen, äggstockarna