• Anonym (Nyfiken man)

prostatamassage vid onani

Massera prostatan är ju så ruskigt skönt.... både när ens partner gör det eller när man gör det själv...
    Men det senar är ju så svårt...
    Å komma åt med egna fingrar är inte lätt även om det går, men hur ska man göra då om man vill göra det själv?
    Ni som gör det, har ni tips?

• Svar på tråden prostatamassage vid onani
  • Anonym

Berätta gärna hur vi gör det tillsammans? Hur långt upp måste man komma? och är det på någon speciell sida?

• Anonym (Nyfiken man)

Är du tjej eller kille som frågar?

man måste väl in cirka 5 cm, man känner prostatan som en valnöt ungeför, ligger framåt å massera med med typ komhit finger... .-)

• Milf69
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2012-03-24 11:49:52 följande:
    Massera prostatan är ju så ruskigt skönt.... både när ens partner gör det eller när man gör det själv...
    Men det senar är ju så svårt...
    Å komma åt med egna fingrar är inte lätt även om det går, men hur ska man göra då om man vill göra det själv?
    Ni som gör det, har ni tips?
    ,Jag har faktist skaffat en lite dildo för min man nyligen och fick tips via www.sexsnack.nu kolla in där fick jag tipset
    min man varit anti mot att skaffa sig en dilo .....men ack vad han fick ångra sig . Han sa det var skönaste han vart med om....

ha en skööön helg   
  • Anonym (Nyfiken man)

Ja dildo har ja hittat med att det finns.... är dom sköna?
    Skön helg ska ja ha.. du med...*L*

• Binary
    Milf69 skrev 2012-03-24 12:10:30 följande:
    ,Jag har faktist skaffat en lite dildo för min man nyligen och fick tips via www.sexsnack.nu kolla in där fick jag tipset
    min man varit anti mot att skaffa sig en dilo .....men ack vad han fick ångra sig . Han sa det var skönaste han vart med om....

ha en skööön helg   
    sexsnack.nu verkar vara ett revoked domännamn dock så sidan går ej att nå
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (nyfiken)

min fru tog mig med hennes dildo insmord i babyolja samtidigt som hon runkade av mig när jag låg på rygg för nån vecka sen ,så jäkla skönt och jag sprutade så det träffade väggen bakom ,en obeskrivlig känsla att vara uppfylld o prostatan blir masserad .tror alla män skulle gilla det om de inte var så inskränkta.

• Milf69
    Binary skrev 2012-03-24 14:03:32 följande:
    sexsnack.nu verkar vara ett revoked domännamn dock så sidan går ej att nå

sorry tänkte på din sida men kom ej ihåg namnet på den .....

Den var så häftig o bra wow tack ännu en gång från oss båda här 
  • Robespierre

Det är underbart när min flickvän fistar mig i anal med hela handen och liksom 'vaggar' handen långsamt till sidorna

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
Svar på tråden prostatamassage vid onani