• Alvi

(Mamma-)träningsbloggar som inte ligger på så hysterisk nivå som Olgas?

Jag är en helt vanlig trebarnsmamma i södra Sverige som skulle vilja hålla uppe kroppen med något mer än skelett och ledband typ. Men ska man kolla träningsbloggar får man (jag...) ju paniiiik, eftersom jag är så vansinnigt lat. Dessa bloggar, typ Olga på mama.nu, är ju så hysteriska att jag stänger ner så fort jag klickar fram dem.

Finns det bloggar som helt vanliga småbarnsmorsor har, som man kan snoka lite i tro...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 16:35
    Men vad udda det ser út att det står att jag bor i södra Sverige... jag tänkte bara ge ett exempel på hur himla vanlig jag är alltså...
  • Svar på tråden (Mamma-)träningsbloggar som inte ligger på så hysterisk nivå som Olgas?
  • Jespis

Olga jobbar ju som PT, så hon gör nog inte mycket annat!

Gissar att du vill hitta en "vanlig" mammas träningsblogg?

• Kampan

Jag har en blogg där jag skriver om bl a träning. Under kategorin hälsa. Fast mest är det löpning det handlar om=)

kampan.blogg.se

• Duckan

Olga är hysterisk jag håller med. Verkar leva på lax, broccoli och keso och påstår att det är sååå gott alla dagar i veckan. Kräks lite..

• Erica80

Jag är en helt vanlig mamma som precis börjat träna och ska bli av med massa kilon..

Har ingen träningsblogg utan en helt vanlig blogg men skriver inlägg om hur jag tränat den dagen och kommer att skriva om mina resultat..

Är inte hysterisk alls utan vill gå ner i vikt o fortfarande äta gott

• Erica80
    Erica80 skrev 2012-04-19 15:07:59 följande:
    Jag är en helt vanlig mamma som precis börjat träna och ska bli av med massa kilon..

Har ingen träningsblogg utan en helt vanlig blogg men skriver inlägg om hur jag tränat den dagen och kommer att skriva om mina resultat..

Är inte hysterisk alls utan vill gå ner i vikt o fortfarande äta gott
    Kanske ska lägga till att jag precis har börjat blogga igen efter en paus och håller på att ändra en del på sidan..
Svar på tråden (Mamma-)träningsbloggar som inte ligger på så hysterisk nivå som Olgas?