• nuttelisa

Konsten att hämnas...(vi med livlig fantasi!)

HEJ HOPP

vad är det ultimata roligaste "hämnden" ni kan komma på?? alltså en rolig hämnd..

tex..
    stapla tomburkar å spritflaskor utanför dörren?? personen lär få skämmas ett tag..

skicka hem en massa gratismaterial såsom kataloger, varuprover osv...mkt uppskattat med tex OB prov om det är en kille...

KOM igen nu..har ni testat ngn skämt hämnd? hur blev reaktionen..???

• Svar på tråden Konsten att hämnas...(vi med livlig fantasi!)
  • Cuthalion

Aldrig gjort något sådant eftersom jag själv inte skulle vilja råka ut för det . . .

Å andra sidan gillar jag inte aprilskämt heller

Kan dock vara kul att höra om grejer som inte är förödmjukande eller elaka

• 1malle

Beställde TENA bindor till min mor, men "råkade" beställa för män...
    Gissa om hon blev paff...
    Hon hade ingen aning om att jag beställt o bara av rena turen var jag hos henne när de damp ner i brevlådan..
    Hon skulle använda dom som sadelvärmare på cykeln sa hon...
    hahaha...älskade hennes min....

• Bzanna

Hm...

Har stoppat in räkor i en gardin-stång hos min systers fd kompisar som hon delat lägenhet med! Inte snällt, men väldigt genomtänkt hämnd-aktion!

Vet inte hur de reagerat, då de fortfarande är osams, så jag har inte träffat dem sedan dess, men skulle varit kul att sett hur de gått runt å letat, städat... då de båda - i princip - är pedantiska städpersoner, lär de ju iaf undrat VAR lukten kom ifrån...? (Det är typ åtta månader sen vi gjorde detta, och jag vet fortfarande inte om de hittat "odören"...) Jag menar; gardinstången är ju inte direkt första stället att leta på!

Vet dock inte om jag ska vara stolt eller skämmas över denna hämnd-aktion?

• marmelade

Har aldrig gjort, men för att råda bot på den nyfikne som går igenom badrumsskåpet har jag hört att ett tips kan vara att fylla det med pingisbollar ...

• Åke Vilse

Det beror ju på vad personen har gjort för något vad man sedan hittar på för hämnd.

En småsak får ju en småhämnd som är rolig och är det något elakt så blir det ju en grövre hämnd som kanske mottagaren inte skrattar åt...

• anneliejan

Förudmjukande och elakt..jepp det kanske detta var men det bjuder jag på.Det var den värsta tiden i mitt liv så hon fick vad hon förtjänade!

Min man hade kontakt med en tjej på nätet som raggade hejvilt på honom och han betedde sig som en fähund och förbannad som jag var på denna mentala älskarinna( och min man) så beslöt jag mig för att ta reda lite om den lilla duvan. (om inte annat för att sabba för henne även om vi skilde oss)

Hon hade en hemsida på en datingsite och jag satte mig vid datorn och kontaktade denna filur iklädd rollen som en ensamstående pappa. Mycker riktigt så visar den sig att denna lilla duva väl inte var enbart intresserad av min man utan av typ allt hon kunde få napp på.
    Jag lyckades få henne att skicka mig bilder( fy fanken så ful hon var/är) på hur hon såg ut , och OJA..hon hade ingen av speciellt intresse i sitt liv...(det var ganska kul fast jag mådde väldigt dåligt av det hela)..Jag lät så trevlig och visst ville hon ha en träff med mig.(Där uppstod mitt problem..hur fanken ska jag kunna klä ut mig till man..hahaha). detta började bli väldigt problematiskt.)
    Tyvärr råkade jag säga till min man att "lilla duvan" såg ut som fan själv och det hela rullades upp. Blekare nos har nog aldrig en man haft än då han fick läsa de mail hon skrivit till mig( som man alltså)och bilderna hade han fått samma(hahaha)

Min man avbröt kontakten och vi lyckades rädda vår relation men jag fick iallafall knäppa duvan på näsan=)

Så hämd ljuva hämd...och ragga inte på gifta män..deras fruar kan vara ganska smarta..fniss=)

• Vifsla

Jag hämnades på min föredetta man, när vi skiljdes så passade han på att behålla en massa av mina saker. Ärvda prylar och presenter och sånt, det har varit ett jäkla liv om det! Jag visste att jag hade saker kvar i förrådet (vi har bott i lägenhet) och genom en bekant så fick jag tag i nyckeln till förrådsdörren så jag kom in! På gallerförrådet så sitter det bara ett kodlås och jag kunde ju givetvis koden! Stod där inne och plockade på mej saker i godan ro när jag hittade julgranssakerna. Givetvis så tog jag dem oxå. Men jag lämnade plastgranen och några trasiga ljusslingor. Jag blev inte det minsta förvånad när han hörde av sej kring jul och undrade om jag fått med mej några julgransprydnader! Haha

• Johanna 87

det mest störda jag någonsin hört var en tjej som kräktes i en plastpåse som hon sedan la i frysen, sen när det blev sommar och varmt och en person som hon inte tyckte om hade lämnat bilen med rutan lite nere så gick hon hem och hämtade spyan och petade kort och gott in den genom fönstret så den hamnade på förarsätet där den sedan smälte, fan vad han ska ha funderat och fy fan vilken störd grej att göra, hur kommer man på en sån sak??

• fipa2

johanna87, hahahahhahaha fy faaan va rått och ändå härligt kul
    jag myser vid tanken på att göra så åt min ärkefiende...

man kan också köpa en hel fisk, typ gädda eller nåt, och sen på nåpt sätt smuggla in den hos den man vill hämnas på, och gömma den i toalettens vattentank. efter några dagar börjar en mystisk äcklig lukt sippra fram och förpesta hela badrummet.

• cotton

Eller slänga ner gäddad genom brevlådan när fienden gått till jobbet för dagen. Tänk stanken i lägenheten när man kommer hem! he he he

Svar på tråden Konsten att hämnas...(vi med livlig fantasi!)