HJÄLP ! Han suger inte , vad ska jag göra ?
Hjälp mej snälla !!
Olle 3,5 månader äter NAN1
Suger inte på flaskan
- Allt började i Tisdags när hans farmor skulle mata honom så bara skrek han och ville inte äta ! Jag tog honom försökte men han åt inget , då rapade jag honom och sen åt han lite .
Han brukar äta 180 ml 6 gånger/dag men då åt han kanske 70 ml .. Han bara skrek och jag slutade tvinga honom tänkte att han äter bättre nästa gång :)
Men nej nej , inte det ! Blev bara värre !
På Onsdagen på morgonen efter natt sömn på 8 timmar så äter inte barnet ! 20 ml lyckas jag tvinga i honom med mycket tårar : (
Under dagen tar han sitt bästa mål på kanske 90 ml ... Skit dåligt !
Ska även tillägga att det kan kurra till i magen när han äter och slutar äta då!
Torsdagen var lite bättre men mycket kämpande med matningen !
- Fredagen så ger jag upp på morgonen , efter 8 timmars sömn så tycker jag verkligen att han måste vara hungrig men inte !
Båda jag och Olle sitter i soffan och gråter ikapp !
Jag ringer min BVC sköterska och hon säger att jag ska testa med NAN H.A . Sagt och gjort blev inte bättre !
Hon sa att jag skulle ringa till barn akuten om det inte blir bättre !
Lördagen är ju inte bättre så vi ringer till barn akuten och vi får komma så dom tittar på honom , men dom ska inte se något fel på honom . Dom kollade urinen , svalget och öronen .
Har har inte gått ner något märkbart i vikt .
Besvikna åker vi hem ...
Och så har det fortsatt idag Söndag , och jag håller på att ge upp ! Vet inte vad jag ska göra !!!!
BTW - det ända läkaren sa att han kanske är trött på den maten och vill ha något annat ! Hallå , skulle det hjälpa mej nu ??
Har även bytt flaska och jag hade bröst mjölk i frysen han fick smaka på med inget blev bättre : (
Blev mycket , men snälla HJÄLP mej !
// En uppgiven och ledsen mamma !