• ThisIsMe

Vågar man handla kläder (ej barn) på Tradera?

Jag är i akut behov av nya kläder men har inte mycket pengar att spendera. Sitter och tittar runt på Tradera och hittar en hel del fint. Men vågar man? Jag skulle kunna få dubbelt så många plagg för mina små slantar men om de inte passar så står jag där utan pengar och fortfarande utan kläder. Man kan iofs sälja grejerna igen men det är ju inte alls säkert att man får lika mycket för dem och fraktpengarna får man aldrig tillbaka. Beslutsångest... Behöver lite pepp tror jag. Har du handlat kläder till sig själv på Tradera och hur gick det?

• Svar på tråden Vågar man handla kläder (ej barn) på Tradera?
  • Sinne12

Handlat en hel del, både kläder och annat. Inga problem.

• Ejin

jag har handlat endel och det är svårt. Just för att man inte har någon ångerätt om det inte passar. 
    Det viktiga är nog att tänka efter riktigt noga innan man budar och riktigt granska bilderna.

Men man kan fynda... Har t.ex fyndat min absoluta favvo klänning på tradera för under 100 lappen..

• Sinne12

Jag brukar hålla mig endera till kläder av märken där jag vet passar mig. T ex så Zoul, deras strl 34 är som måttsydd för mig. Eller så köper jag väääldigt billigt. Fyndade nyss två stickade klänningar av märke (Sisters) där jag inte vet hur storlekarna är för mig, för en 50-lapp. Nu passade de perfekt - men hade de inte gjort det så hade jag väl fått köpa lite mindre godis den veckan då om jag velat "radera" köpet.

Svar på tråden Vågar man handla kläder (ej barn) på Tradera?