• Anonym (man44)

telefonsex

Har ni testat telefonsex?
    Å då menar ja inte att stoppa upp telefonen i könet..haha... utan upphetsande samtal med känd eller okänd å så onanerar man tillsammans.

Tycker det kan vara ruskigt skönt å en härlig krydda till att onanera själv.

Berätta va ni tycker själva å tala gärna om ni är man eller kvinna.

Själv vill ja ha det nu, men det är en annan sak..haha 

• Svar på tråden telefonsex
  • tjabbatjena01
    Anonym (man44) skrev 2012-03-26 08:08:11 följande:
    Har ni testat telefonsex?
    Å då menar ja inte att stoppa upp telefonen i könet..haha... utan upphetsande samtal med känd eller okänd å så onanerar man tillsammans.

Tycker det kan vara ruskigt skönt å en härlig krydda till att onanera själv.

Berätta va ni tycker själva å tala gärna om ni är man eller kvinna.

Själv vill ja ha det nu, men det är en annan sak..haha 

Jag är kille och har testat det, det tillför verkligen det lilla extra. vem har du ringt till? tips?
  • Anonym (tanten)

Ja, med en 15 år yngre killar. Flera ggr och det var helt fantastiskt

• Anonym (tanten)

Kille menar jag!

• tjabbatjena01
    Anonym (tanten) skrev 2012-03-26 09:10:33 följande:
    Ja, med en 15 år yngre killar. Flera ggr och det var helt fantastiskt

var det genom något företag då du ringde eller hur fick du kontakt med honom?
  • Anonym (televärdinna)

Jag till och med jobbar med det och tycker det är helt underbart och upphetsande att sexprata och onanera tillsammans. Helt klart bättre än att ligga själv och leker.

• tjabbatjena01
    Anonym (televärdinna) skrev 2012-03-26 09:18:37 följande:
    Jag till och med jobbar med det och tycker det är helt underbart och upphetsande att sexprata och onanera tillsammans. Helt klart bättre än att ligga själv och leker.

ok, kostar det mycket att ringa till dig? 
  • Anonym (televärdinna)

det kostar ????........... fick kolla själv nu, jisses vad pinsamt, det kostar 19 kr per minut (10 min minitebitering), så kostar lite, det gör det. Men jag skrev inte det egentligen för att ragga kunder, utan bara för att ge min version av det hela. Därför tog jag jobbet, för det pirrar när det ringer, och sen får man det riktigt hett tillsammans. NICE

• tjabbatjena01
    Anonym (televärdinna) skrev 2012-03-26 09:32:59 följande:
    det kostar ????........... fick kolla själv nu, jisses vad pinsamt, det kostar 19 kr per minut (10 min minitebitering), så kostar lite, det gör det. Men jag skrev inte det egentligen för att ragga kunder, utan bara för att ge min version av det hela. Därför tog jag jobbet, för det pirrar när det ringer, och sen får man det riktigt hett tillsammans. NICE
    jag var bara nyfiken. har aldrig ringt något sånt nummer utan det har mest varit såna man snackat med i olika forum. Men njuter du verkligen av samtalet? hur då isåfall?
    JAg har hört såna som bara låtsas för den som ringer utan att egentligen känna någonting. 
  • Anonym (tanten)
    tjabbatjena01 skrev 2012-03-26 09:12:39 följande:
    var det genom något företag då du ringde eller hur fick du kontakt med honom?
    Haha, nej vi hittade varadra här på fl
  • Anonym (man44)

hur gammal är du då? tanten...

Svar på tråden telefonsex