tuzzla skrev 2012-04-01 12:34:15 följande:
Snälla skämt här, eftersom dom riktar sig mot barnen i familjen:
Förra året rullade jag köttbullar i smält choklad och sedan i pärlsocker. Ställde fram ett fat och lite dricka och ropade att det fanns fika!
Skitäckligt var det tydligen, så när jag sedan ställde fram det "riktiga" fikat - nybakade bullar - var det ingen som vågade äta av dem! Haha
I morse vaknade jag halv sex. Gravid, yrvaken och ohyggligt kissnödig. Satte mig på toan och for upp lika fort igen, livrädd och med en lång harang svordomar. Trodde toastolen sprack under mig, men det var mina nattsuddande ungdomar som lagt makaroner under ringen!!
Jag gick och sov några timmar till och när jag senare vaknade "på riktigt" skulle jag göra kaffe. Barnen vet att jag inte vaknar till förrän efter några koppar av mitt livselixir, så självklart hade dom varit där och busat också.
Jag dricker mitt kaffe med mjölk och när jag öppnade kylen kom nästa hjärtrytmrubbande chock. Dom hade tagit ett tomt mjölkpaket. Gjort ett litet hål längst upp i limningen, där dom knutit fast ett tunt snöre. Snöret var sedan fasttejpat i kylskåpsdörren, så när jag öppnade ramlade mjölkpaketet ut. Gissa chocken när jag försökte fånga det för att slippa mjölk över hela köksgolvet!
Nu har jag själv kokat och kylt kaffe, som hällts upp i en coca cola-flaska o ställts i kylen. Payback is fun!!! Hehe