• velvet

Tips mot riktigt torra läppar!!!

Har konstant spruckna, torra läppar och är narig runt munnen. Känns som att jag har testat allt, billigt som dyrt. TIPS TACK! Så jobbigt då det gör jätteont!

• Svar på tråden Tips mot riktigt torra läppar!!!
  • love you

citron saft det svider men läker jättebra sen efter kan du ta bepahnten salva

• Linda 707

Idomin salva fungerar alltid. Smörj ordentligt innan du går och lägger dig:)

• love you
    love you skrev 2012-03-27 11:25:20 följande:
    det har hjälpt mig men vet ju inte hur det fungerar på alla
  • velvet
    love you skrev 2012-03-27 11:25:20 följande:
    Det borde ju vara "peelande" och ta bort det nariga iaf! Jag ska testa.
    Linda 707 skrev 2012-03-27 11:25:30 följande:
    Idomin salva fungerar alltid. Smörj ordentligt innan du går och lägger dig:)
    Det har jag testat, men det känns inte som att det händer någonting. Obestämd
  • love you

ja för citron saft hjälper ju mot torra såriga bröstvårtor med

• love you

jag har tom testat ta det på mini rynkor & det slätar ut tillfälligt ;) citron är jättebra till mkt berätta gärna hur det gick ;)

• Duckan

Det enda jag kan använda är Lypsyl. Reste bort utan det en gång, jag gör det inte igen. Inget kunde lindra mina läppars behov av smet.

• Marilyn

Brukar gnugga läpparna med handduken efter att jag duschat. Blir som en lätt peeling. Har nästan aldrig torra läppar och behöver inte heller använda lypsyl.

• bilaaar

Lägg ett tjock lager honung på kvällen och sov med det. Eller olja med. Läpparna behöver fett! Använd inte återfuktande lypsyl eftersom det torkar ut dom mer!!

Svar på tråden Tips mot riktigt torra läppar!!!