Anonym (dolly) skrev 2012-03-27 20:03:39 följande:
Lyllos!
Jag har ingen lust alls på ONS o swingers osv. Tycker sex e så mycket bättre med någon man gillar o känner, som har koll på vad min kropp gillar.
Han var dessutom kampsports tränare och hade en vrålhet smärt sexig muskulös kropp. Jag förvånas fortfarande att han fann mig sexig och ville ha sex med mig. Jag är/var rent av fet!
Men ibland när han skulle iväg till jobbet och jag fick ligga kvar och sova(han lämnade nyckel) och han trodde jag sov så brukade han gå fram till mig sticka in näsan i min nacke och andas in djupt för att känna min doft innan han gick! Han brukade lämna små lappar på lampan eller kudden där han skrev små söta meningar.
Tyckte det var lite gulligt faktiskt=). Han var ingen sån som knullade och sen bad en dra. Vi kunde kolla på tv tillsammans och jag drev runt hemma hos honom efter han hade gått till jobbet och åt lite frukost tog en dusch.
trots detta var det aldrig kärlek mellan oss. bara ömesidigt behov av närhet medans vi levde våra "andra" liv utan varandra=). hittade honom på krogen dessutom. han var också 10 år äldre än mig(jag var 20 när vi träffades)