• Anonym (dolly)

Kåtaste kvinnan på jorden?

Klättrar på väggarna...
    Så börjar jag räkna efter, det e nästan två månader sedan jag hade sex (inte onani). Så lång tid har detaldrig gått för mig på 14 år (ok när jag födde mitt första barn kanske det tog lika lång tid)... Aaaaaaaaaaaaaaaah singelliv e fan inte lätt.

Ni andra, hur gör ni för att stå ut?

Obs så klart jag onanerar, men det e låååångt från samma sak!      

• Svar på tråden Kåtaste kvinnan på jorden?
  • Anonym (Vitus)

Det som räddade mig till stor del under min sigeltid var Swingers och parklubbar. Ett riktigt bra sätt att träffa folk och få kravlös sex och trevligt umgänge. Ett väldigt bra och trevlig sätt att slippa krogragg och dig som kvinna är det säkert också. Alla där vet vad det handlar om och man gör allt på sina vilkor.

• Anonym

bara för att man är singel betyder inte det att man är utan sexliv.

vill man ha en kk eller tillfällig förbindelse så finns det gott om såna "objekt" bara man letar lite...   

• Anonym

Jag hade en och samma kk i 3 års tid som jag ringde när jag behövde knulla. och han ringde mig av samma anledning=)

• Anonym (dolly)
    Anonym skrev 2012-03-27 20:00:50 följande:
    Jag hade en och samma kk i 3 års tid som jag ringde när jag behövde knulla. och han ringde mig av samma anledning=)
    Lyllos!
    Jag har ingen lust alls på ONS o swingers osv. Tycker sex e så mycket bättre med någon man gillar o känner, som har koll på vad min kropp gillar. 
  • Anonym (Vitus)

Söker du en KK kan du alltid prova http://www.bodycontact.com/ det stora jobbet för dig som kvinna blir att sortera bort alla konstiga typer som kommer att skicka PM till dig. Skaffa sedan en kontantkortstelefon och tänk på att alltid ha första kontakten på något bra neutralt ställe där det finns gott om folk. I övrigt är olika typer av kvällskurser eller liknade aktiviteter ett bra sätt att träffa någon på.

• Anonym (dolly)

Känns så tekniskt bara... Fast det kanske får bli så till slut. För jag märker att jag knappt kan ligga i soofan i trosor i Tshirt utan att tänka att det e synd att ingen e där o smeker min fina lilla kropp hahaha Desperat? Japp!

• Anonym (Vitus)
    Anonym (dolly) skrev 2012-03-27 20:15:09 följande:

Känns så tekniskt bara... Fast det kanske får bli så till slut. För jag märker att jag knappt kan ligga i soofan i trosor i Tshirt utan att tänka att det e synd att ingen e där o smeker min fina lilla kropp hahaha Desperat? Japp!

Tyvärr är inte chansen så stor att någon trevlig man kommer att ringa på dörren när du ligger där och längtar. Som man har jag inte haft så stor utdelning på BC men några trevliga träffar har det resulterat i. Prova och kolla vad det leder till det kostar inget.
  • Anonym
    Anonym (dolly) skrev 2012-03-27 20:03:39 följande:
    Lyllos!
    Jag har ingen lust alls på ONS o swingers osv. Tycker sex e så mycket bättre med någon man gillar o känner, som har koll på vad min kropp gillar. 
    Han var dessutom kampsports tränare och hade en vrålhet smärt sexig muskulös kropp. Jag förvånas fortfarande att han fann mig sexig och ville ha sex med mig. Jag är/var rent av fet!

Men ibland när han skulle iväg till jobbet och jag fick ligga kvar och sova(han lämnade nyckel) och han trodde jag sov så brukade han gå fram till mig sticka in näsan i min nacke och andas in djupt för att känna min doft innan han gick! Han brukade lämna små lappar på lampan eller kudden där han skrev små söta meningar.

Tyckte det var lite gulligt faktiskt=). Han var ingen sån som knullade och sen bad en dra. Vi kunde kolla på tv tillsammans och jag drev runt hemma hos honom efter han hade gått till jobbet och åt lite frukost tog en dusch. 

trots detta var det aldrig kärlek mellan oss. bara ömesidigt behov av närhet medans vi levde våra "andra" liv utan varandra=). hittade honom på krogen dessutom. han var också 10 år äldre än mig(jag var 20 när vi träffades)
  • Anonym (dolly)
    Anonym (Vitus) skrev 2012-03-27 20:22:21 följande:
    Tyvärr är inte chansen så stor att någon trevlig man kommer att ringa på dörren när du ligger där och längtar. Som man har jag inte haft så stor utdelning på BC men några trevliga träffar har det resulterat i. Prova och kolla vad det leder till det kostar inget.

Inte ligger jag bara på soffan o väntar... Men jag e kräsen bara. Behöver kanske fler o välja på!!!!
  • Anonym (dolly)
    Anonym skrev 2012-03-27 20:25:50 följande:
    Han var dessutom kampsports tränare och hade en vrålhet smärt sexig muskulös kropp. Jag förvånas fortfarande att han fann mig sexig och ville ha sex med mig. Jag är/var rent av fet!

Men ibland när han skulle iväg till jobbet och jag fick ligga kvar och sova(han lämnade nyckel) och han trodde jag sov så brukade han gå fram till mig sticka in näsan i min nacke och andas in djupt för att känna min doft innan han gick! Han brukade lämna små lappar på lampan eller kudden där han skrev små söta meningar.

Tyckte det var lite gulligt faktiskt=). Han var ingen sån som knullade och sen bad en dra. Vi kunde kolla på tv tillsammans och jag drev runt hemma hos honom efter han hade gått till jobbet och åt lite frukost tog en dusch. 

trots detta var det aldrig kärlek mellan oss. bara ömesidigt behov av närhet medans vi levde våra "andra" liv utan varandra=). hittade honom på krogen dessutom. han var också 10 år äldre än mig(jag var 20 när vi träffades)
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu skryter du väl bara!!!! Hahaha avundsjuk vettu!
    Allvarligt så finns det en enda som jag tycker e liiiite speciell. Han e dörrvakt/kampsportar! Men jag blev helt chockad när jag fattade att han är 27 år! (o har tjej visade det sig) Det har inte hänt nått. Han blev förvånad när jag sa att jag är 41. Kommer inte hända nått där!!! 
Svar på tråden Kåtaste kvinnan på jorden?