• Anonym (kär)

charlie Hunnam

Jag har blivit så kär i Charlie hunnam eller kanske mer i Jax Teller.

Jag har sambo och barn men jag är på riktigt kär. Kan inte sluta tänka på honom óch det pirrar i hela kroppen. Känner mig som en liten tonåring.

Finns det nån där ute som känner samma sak? 

Jag känner mig nästan otrogen med mina känslor...   

• Svar på tråden charlie Hunnam
  • Anonym (Same)

Samma här. Fast ja är nog i både jax och Charlie . De enda ja tänker på. Söker Google och kollar tom hem adress. Börjar bli lite sjukligt nästan.

Känner att man vill flytta till la för att få chansen att träffa han. =/

• Alvi

Jag tror LÄTT det är Jax man blir kär i... Sockersöt, asgrym kropp och så lite (mycket...) farlig sådär... Yepyep, come to mama!

• Anonym (kär)

Haha, skönt å veta att man inte är ensam :) jag googlar hela tiden... drömmer om honom på nätterna :)

• Anna Paulita

Det vore dumt att påstå att jag är kär i honom, men han är väldigt läcker. Onekligen. Hade jag haft en frikort hade han legat på första plats.

• Musen

Ha ha, jag tycker han går på ett larvigt sätt :) jag skrattar alltid när jag ser han vagga fram

• pysselmajjo

Ja, han går jättefult och har dessutom alltid på sig de där fula ljusa jeansen. Gillar inte håret heller,det är för långt å sliskigt...å hans solglasögon är förfärliga, ändå sitter jag bänkad framför tv:n mån-tor kl 21...han har något den där killen

• Musen

Ja, håret är lite flottigt men så hör väl det till rollen hoppas jag :)

• Mamma SL

Haha, nej du är verkligen inte ensam. 

pysselmajjo skrev 2012-03-31 20:50:08 följande:
    Ja, han går jättefult och har dessutom alltid på sig de där fula ljusa jeansen. Gillar inte håret heller,det är för långt å sliskigt...å hans solglasögon är förfärliga, ändå sitter jag bänkad framför tv:n mån-tor kl 21...han har något den där killen
    Vilken kanal går det på? Och vilken säsong? I säsong fyra är han korthårig i alla fall och jag tycker inte att det är förbättring...
  • pysselmajjo

Går på tv 11, men jag har ingen aning om vilken säsong det är...råkade bara hitta programmet för några veckor sen när jag inte hade nått bättre för mig.

• sara8888

Men ååå det är ju han trashiga stil som gör honom så sexig. Hans sliskiga hår och smutsiga jeans och att han röker är ju att han blir så sexig. Men han ser ändå ut att lukta så gott :) jag e kär

Svar på tråden charlie Hunnam