• Alfred811

Vilken D/s-typ är du?

Jag reagerar på är att så många kvinnor verkar vara undergivna och många män dominanta inom D/s, eller har jag fått det om bakfoten?  Hur många som är switch, som undertecknad?    

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken D/s-typ är du?
  • Anonym (Vitus)

Är i grund och botten UG men kan för husbehov spela Dominant så jag väljer UG trots att jag Switchar.

• Anonym (kvinna 41)

Jag är kvinna, och undergiven.

• Alfred811
    Anonym (Vitus) skrev 2012-03-28 13:50:01 följande:
    Är i grund och botten UG men kan för husbehov spela Dominant så jag väljer UG trots att jag Switchar.

Känner sig din partner/ partners tllfredställd med ditt skådespel?
  • Anonym (Vitus)
    Alfred811 skrev 2012-03-28 13:52:31 följande:
    Känner sig din partner/ partners tllfredställd med ditt skådespel?
    Absolut, vi har ett fantastiskt sexliv och där vi turas om att ha olika roller i våra rollspel. Är en ganska vanlig utvekling att gå från ren UG till Switch eller rent Dominant, speciellt på kvinnosidan har aldrig träffat en bra Domina som inte har börjat som UG eller har lite Switch i sig och är UG i andra samanhang. Min flickvän som är minder erfaren när det gäller BDSM har svårare att växla och skulle nog gärna vara UG hela tiden.
  • Alfred811
    Anonym (Vitus) skrev 2012-03-28 14:02:19 följande:
    Absolut, vi har ett fantastiskt sexliv och där vi turas om att ha olika roller i våra rollspel. Är en ganska vanlig utvekling att gå från ren UG till Switch eller rent Dominant, speciellt på kvinnosidan har aldrig träffat en bra Domina som inte har börjat som UG eller har lite Switch i sig och är UG i andra samanhang. Min flickvän som är minder erfaren när det gäller BDSM har svårare att växla och skulle nog gärna vara UG hela tiden.

Okej, härligt för dig! Det är inget problem att hitta en älskarinna som är undergiven men att hitta någon som också kan förnedra mig och bekräfta de känslorna i sexlivet har varit svårt hittils...   
  • Anonym (Vitus)
    Alfred811 skrev 2012-03-28 14:11:48 följande:
    Okej, härligt för dig! Det är inget problem att hitta en älskarinna som är undergiven men att hitta någon som också kan förnedra mig och bekräfta de känslorna i sexlivet har varit svårt hittils...   
    Kan förstå ditt problem. Kan ha lite med ålder att göra.
    UG-Kvinnor som börjar känna ett behov av att utforska lite andra sidor av sig är oftast lite äldre och det är nog av den anedningen många bra Domminor är 50 år eller äldre.
    Var samma sak för mig också, började med BDSM för 20år sedan men det tog 15år innan längtan att prova den andra sidan dök upp. Finns en del bra sammanslutningar på näter för BDSM-intressrade men den i mitt tycke klart bästa försvann för många år sedan. (BDSMBORGEN)
  • Anonym

Kvinna och undergiven. Avskyr att bestämma i sängen, fruktansvärt avtändande.

VanillaT skrev 2012-03-28 13:54:52 följande:
    Äsch sånt strunt! Jag e glad o gosig! O spelar inga roller i sängen.

Är man vanilj kommer man aldrig förstå ;)
  • Anonym (Vitus)
    Anonym skrev 2012-03-28 14:29:24 följande:
    Själklart kommer man aldrig att förstå alla läggningar och önskemål som finns. Men kan försöka att respektera alla så länge det är sex mellan vuxna människor som leker friviligt och utan att skada varandra.
  • VanillaT
    Anonym skrev 2012-03-28 14:29:24 följande:

Hehe...
    Nja så himla vanilj e jag nog inte men jag kan bara inte spela roller i sängen. Då e hjärnan borta o kroppen står för all fantasi o den e oändlig, som möjligheterna! 
Svar på tråden Vilken D/s-typ är du?