• kalmar brud

Dricka blutsaft som gravid

Någon som druckit blutsaft som gravid???

Jag äter niferex varannan dag men blir så jädrans kass i magen av dom. Bara rinner ur mig ca 3 timmar senare som jag tagit dom.

Kan man dricka blutsaft?

• Svar på tråden Dricka blutsaft som gravid
  • Dohgon

man blir ofta rekommenderad att dricka blutsaft. jag gjorde det i början men började med niferex då det blev billigare, men jag klarade dem inte heller och fick återgå till blutsaft och massor med jordgubbar ^^

• Dr Evans

Jag drack oxå Blusaft och en annan billigare variant från Life. Har tappat namnet nu... Men det var mer järn i Lifes variant och min mage mådde prima!

• kalmar brud
    Dohgon skrev 2012-03-28 14:35:51 följande:
    man blir ofta rekommenderad att dricka blutsaft. jag gjorde det i början men började med niferex då det blev billigare, men jag klarade dem inte heller och fick återgå till blutsaft och massor med jordgubbar ^^
    Dr Evans skrev 2012-03-28 14:39:38 följande:
    Jag drack oxå Blusaft och en annan billigare variant från Life. Har tappat namnet nu... Men det var mer järn i Lifes variant och min mage mådde prima!
    Ja då ska jag testa med blutsaft varje dag och niferex varannan dag. Så får jag se om mitt järn höjts något till nästa BM besök 10 maj.

Vågar ju inte ta niferex varje dag då magen är som den är varannan dag
Svar på tråden Dricka blutsaft som gravid