• Lillyanna

Andekontakt

Hejsan!
    Jag undrar om det finns någon med mediala förmågor som skulle vilja svara på några frågor.
    Jag vill väldigt gärna få "bevis" på att det finns ett liv efter detta och att det är möjligt att få kontakt med anhöriga som "gått över".
    Många menar att det går att bevisa enkelt att det inte finns något sådant som kontakt med andar men jag tror lite mer än så, alltså behöver jag inga sådana svar. 

• Svar på tråden Andekontakt
  • Esmiso

I så fall tycker jag du ska ta kontakt med ett medium. Bra att tänka på /veta kan vara att den du mest önskar träffa från andra sidan behöver inte nödvändigtvis vara den som kommer.

Lycka till!

• SHAKAWKAW

Så vitt jag vet finns det inga dokumenterade bevis för att det skulle finnas ett liv efter detta alt. andar/spöken/whatever.

• Eriks618

Bäst är att undersöka saken själv i meditation. Använd enteogener i form av tex Cannabis så går det betydligt lättare.

• SamireSimone

jag vill inte vare sig rekommendera cannabis  eller meditation,  ett medium i så dana fall Jag rekommenderar det inte överhuvudtaget.,  Det är jobbigt nog att sörja,och dörren in i andevärlden bör nog vara stängd,Meningen är ju att vi ska gå vidare i livet.  Inget på egen hand, inte anden i glaset ,speglar i mörka rum,  eller egna seanser.

Svar på tråden Andekontakt