Sexpositioner för dom som är under medel.
Sexpositioner för dom som är under medel.
Vi börjar med en variant av missionären. Tjejen ligger på rygg, benen ihop upp mot magen. Att benen är ihop gör att det känns trångare.
Missionären, benen böjda uppåt , blir lättare att komma in (tränga in djupare).
Ett tips är att använda en kudde under röven svanken så att underlivet kommer upp endel, funkar lika bra om du som kille ligger underst.
Killen på topp, tjejen ligger på mage, funkar med kudde här också. Från början kan det vara en ide att inte hennes ben är stängda, blir lite smidigare att komma åt. Dock när du väl är där är de bara o stänga. Schysst ställning om du gillar rumpor.
Den här ställningen där du har hennes ben på dina axlar är superb! Bilderna nedan som demonstrerar, får dig att känna som att du har en 5 cm extra! Men ska nog inte vara alltför ovig…
På ena exemplet har du med bara ett ben, ger dig ett ypperligt tillfälle vandra med fingrarna runt clitan etc….
En variant på bakifrån (doggystyle)
Tjejen lutad framåt benen ihop. Killen står som ett uon V.
En annan variant av bakifrån.
Nu är det omvänt tjejen har V positionen… Ta stöd av varandra funkar bra! Personligen föredrar jag den övre positionen för oss som inte är speciellt utrustade..
Bakåtvänd ridning, funkar också bättre med kudde om du har något mindre..
Nu till min personliga favorit där Killen sitter på hälarna, lutad bakåt. Ni får testa o balansera upp er.
Händer kring hennes midja, rumpan vad du nu föredrar. Gunga med höfterna.
Rida. Den här är schysst när tjejen inte ska hoppa upp och ner som i varenda p-rulle utan snarare bara röra höfterna, cirkulera lite lätt med höfterna.
Utforska, se inte din mindre utrustning som ett hinder….
Var lyhörd, passionerad, förspel ?
Glöm inte bort dina händer och tunga, bemästra dem så tjaaa får du nog inga problem i sexlivet.
Så istället för att gå runt och ”faan min kuk är så liten” bla bla bla…
Gör det bästa av det du har, vad är du bra på , vad har du att erbjuda?