• Kloverman

Sexpositioner för dom som är under medel.

Sexpositioner för dom som är under medel.

Vi börjar med en variant av missionären.  Tjejen ligger på rygg, benen ihop upp mot magen.  Att benen är ihop gör att det känns trångare.

Missionären,  benen  böjda uppåt , blir lättare att komma in (tränga in djupare).

Ett tips är att använda en kudde under röven svanken så att  underlivet kommer upp endel, funkar lika bra om du som kille ligger underst.

Killen på topp, tjejen ligger på mage, funkar med kudde här också.  Från början kan det vara en ide att inte hennes ben är stängda, blir lite smidigare att komma åt. Dock när du väl är där är de bara o stänga. Schysst ställning om du gillar rumpor.

Den här ställningen där du har hennes ben på dina axlar är superb! Bilderna nedan som demonstrerar, får dig att känna som att du har en 5 cm extra!  Men ska nog inte vara alltför ovig…

På ena exemplet  har du med bara ett ben, ger dig  ett ypperligt tillfälle vandra med fingrarna runt clitan etc….

En variant på bakifrån (doggystyle)

Tjejen lutad framåt benen ihop.  Killen står som ett uon V.

En annan variant av bakifrån.

Nu är det omvänt tjejen har V positionen…  Ta stöd av varandra funkar bra! Personligen föredrar jag den övre positionen för oss som inte är speciellt utrustade..

Bakåtvänd ridning, funkar också bättre med kudde om du har något mindre..

Nu till min personliga favorit där Killen sitter på hälarna, lutad bakåt. Ni får testa o balansera upp er.

Händer kring hennes midja, rumpan vad du nu föredrar. Gunga med höfterna.

Rida. Den här är schysst när tjejen inte ska hoppa upp och ner som i varenda p-rulle utan snarare bara röra höfterna,  cirkulera lite lätt med höfterna.

Utforska, se inte din mindre utrustning som ett hinder….

Var lyhörd, passionerad, förspel ?

Glöm inte bort dina händer och tunga, bemästra dem så tjaaa får du nog inga problem i sexlivet.

Så istället för att gå runt och ”faan min kuk är så liten” bla bla bla…

Gör det bästa av det du har, vad är du bra på , vad har du att erbjuda?

• Svar på tråden Sexpositioner för dom som är under medel.
  • Jäded

Vilka riktigt fantastiska enastående, helt fräscha tips. Jag är helt förundrad att ingen har kommit på dessa tidigare. Glad

• Moral

Detta gäller även för dom med medel om du frågar mig.
    Och medel för mig är 12-18, av alla studier jag läst så är iaf 70-75% någonstans mellan dessa måtten.
    Och sista ställningen hör nog hemma hos dom som föddes med en guldsked i röven (stor kuk), ligger själv på 16x14 och när bruden kör den så får jag inte in mer än halva. 

• Kloverman

Kudden är nog lite av en klassiker, men är ju aldrig fel med lite bilder aswell så att man får lite ideer :)

• Jäded

Får man fråga varför du ringat in vissa kroppsdelar? Är det något alldeles särskilt vi ska lära oss av det?

• Kloverman
    Jäded skrev 2012-03-29 01:00:57 följande:
    Får man fråga varför du ringat in vissa kroppsdelar? Är det något alldeles särskilt vi ska lära oss av det?
    Njaae men mer för att visa lixom fötterna på axlarna etc... ansiktena tog jag bort annars skulle jag inte få använda bilder pågrund av copyright...
  • Moral

Du har inga bilder som kan visa vad kvinnor med slappa underliv ska göra då?:D

• Kloverman
    Moral skrev 2012-03-29 01:11:08 följande:
    Du har inga bilder som kan visa vad kvinnor med slappa underliv ska göra då?:D
    Haha jadu det finns ju knipövningar, geishakulor etc :P 

men nej inga bilder på det inte...
  • stikkem

Jag fattar inte rubriken, ar det sexpositioner for dom som ar halvdana (under medel)? Eller ska det vara "undermedel"?

Nice tips annars.

• Manmbo

Åhh... ger flashbacks. Bra initiativ ts!

Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Kloverman
    stikkem skrev 2012-03-29 01:15:54 följande:
    Jag fattar inte rubriken, ar det sexpositioner for dom som ar halvdana (under medel)? Eller ska det vara "undermedel"?

Nice tips annars.
    Alltså  för dom som ligger under medel... Men självklart fungerar postionerna för dom som är välhängda aswell.... 

Är ju bara lite tips helt enkelt.
Svar på tråden Sexpositioner för dom som är under medel.