Har ni haft flera killar på en gång?
I måndags kväll fick jag pröva något nytt. Var hemma hos en killkompis för att göra ett grupparbete, går på KTH. Förutom vi då så var det ytterligare en kille där, så det var inte planerat något sexande. Men iaf så tiden gick, vi började väl bli mer och mer fattiga på inspiration för gruppuppgiften, var inte heller sista chansen för det. Kommer att börja snacka sex o killarna retas lite med mig om att jag har väl ingen sex nu då när jag gjort slut med killen min. Men inte alls elakt eller så, och jag är inte heller den som inte tål skämt.
I alla fall så blir stämningen mer sexuellt laddad allteftersom och jag och den andre killen börjar hångla lite. Inte direkt intresserad av honom sådär som killkompis men som tillfällig förbindelse helt ok. Vältränad med het kropp o ett charmigt leende.
Min killkompis vill vara med o jag känner att asch, jag e ju fri, har inte fått sex på länge, har även fantiserat lite om att ha flera killar samtidigt, men det har ju inte blivit av så länge jag hade sambo.
Hånglandet fortsätter och den nye killen börjar försöka få av mig kläderna, vilket jag på intet sätt försöker hindra och snart är jag naken där med två killar som fortfarande är påklädda. Blir smekt och slickad både här o där. Försöker få av killarna kläderna o de är inte heller motsträviga så snart är vi nakna alla tre. Slutar på det enda sätt det kan sluta, att min nya bekantskap kommer in i mig o då när jag knullas av honom så kommer min kompis sedan tidigare och vill att jag skall suga honom. Försöker få till det där jag ligger på rygg men inte lätt, så vi gör en kort paus så jag får vända på mig o sedan kan jag bli tagen bakifrån samtidigt som jag suger min killkompis. Kan säga att det var riktigt häftigt att ha två kukar i sig samtidigt, kändes som att fan nu skall här knullas. När det gått får dem båda så byter killarna plats o jag får samma sak en gång till efter en liten paus för deras återhämtning.
Känner helt klart att det här gav mersmak och att jag nog nu känner än mer att jag vill pröva att knulla många killar på en gång.
Någon annan som upplevt en trekant? Någon annan som fantiserat att ha många killar?