• Anonym (trekant)

Har ni haft flera killar på en gång?

I måndags kväll fick jag pröva något nytt. Var hemma hos en killkompis för att göra ett grupparbete, går på KTH. Förutom vi då så var det ytterligare en kille där, så det var inte planerat något sexande. Men iaf så tiden gick, vi började väl bli mer och mer fattiga på inspiration för gruppuppgiften, var inte heller sista chansen för det. Kommer att börja snacka sex o killarna retas lite med mig om att jag har väl ingen sex nu då när jag gjort slut med killen min. Men inte alls elakt eller så, och jag är inte heller den som inte tål skämt.

I alla fall så blir stämningen mer sexuellt laddad allteftersom och jag och den andre killen börjar hångla lite. Inte direkt intresserad av honom sådär som killkompis men som tillfällig förbindelse helt ok. Vältränad med het kropp o ett charmigt leende.

Min killkompis vill vara med o jag känner att asch, jag e ju fri, har inte fått sex på länge, har även fantiserat lite om att ha flera killar samtidigt, men det har ju inte blivit av så länge jag hade sambo.

Hånglandet fortsätter och den nye killen börjar försöka få av mig kläderna, vilket jag på intet sätt försöker hindra och snart är jag naken där med två killar som fortfarande är påklädda. Blir smekt och slickad både här o där. Försöker få av killarna kläderna o de är inte heller motsträviga så snart är vi nakna alla tre. Slutar på det enda sätt det kan sluta, att min nya bekantskap kommer in i mig o då när jag knullas av honom så kommer min kompis sedan tidigare och vill att jag skall suga honom. Försöker få till det där jag ligger på rygg men inte lätt, så vi gör en kort paus så jag får vända på mig o sedan kan jag bli tagen bakifrån samtidigt som jag suger min killkompis. Kan säga att det var riktigt häftigt att ha två kukar i sig samtidigt, kändes som att fan nu skall här knullas. När det gått får dem båda så byter killarna plats o jag får samma sak en gång till efter en liten paus för deras återhämtning.

Känner helt klart att det här gav mersmak och att jag nog nu känner än mer att jag vill pröva att knulla många killar på en gång.

Någon annan som upplevt en trekant? Någon annan som fantiserat att ha många killar?

• Svar på tråden Har ni haft flera killar på en gång?
  • Anonym (lugnpåytan)

Grattis till din sköna erfarenhet! Flersamt sex är för mig en fantastisk upplevelse, jag uppskattar särskilt att göra det med unga killar som är mer lekfulla samt fascinerade av en äldre kvinna som mig (30+). Jag fick smak för det hela under mitt förra förhållande som var mycket sexuellt utlevande. Vi hade trekanter med yngre män då och då, killar vi träffade på krogen, på semester o.s.v. När det tog slut har det hänt några gånger att jag tagit med mig två killar hem (som oftast varit kompisar) för en natt. Det krävs att killarna är trygga i sig själva, lekfulla och på någorlunda samma nivå vad gäller utseende o.s.v. Jag fullkomligt älskar när killarna turas om, den ena kan vila och ladda om medan den andre är med mig. Har haft några såna helnätter då jag blivit knullad i 4-5 timmar. Vilken man kan ensam uppnå något sånt? Nej ibland krävs det flera...

• Anonym (fantiserar)

O, har haft den fantasin länge. Inget jag fått uppleva än dock.....

• Anonym (Vitus)

Min erfarenhet är så att säga från andra sidan. under min tid som singel och rätt aktiv på en Swingersklubb blev det en del trekanter med par och även en del mindre så kallade Gangbangs. Absolut inte porrfilmsvarianten där killarna står på kö och bara gör en snabb påsättning och sedan är det nästas tur. Det jag talar om är ett antal grabbar/män som gemensamt ser till att en kvinna får njuta ohämmat. Var i dom flesta fall en väldigt trevlig upplevelse även om det fanns undantag där man kände att det inte alls var kvinnan önskan, utan det var mannen  i fråga som gick igång på att se sin kvinna ha sex med andra. Är sedan drygt tre år tillsammans med en underbar kvinna och vi besöker en del Swingersklubbar tillsammans. Vi har bara sex med varandra även på klubbarna och trivs bra med det. Skulle dock önska att flickvännen ville testa en eller ett par killar till under lekarna. Inte för min egen skull utan för att jag unnar henne den njutningen. Jag har inte några problem med att tillfredsställa henne men det säger sig självt att två eller fler orkar mer än en. Kommer självklart aldrig att tvinga henne till en trekant eller mer  utan lusten att testa måste komma från henne. Hon vet att jag inte skull säga nej till det så länge det är något vi gör gemensamt att jag själklart har rätta att vara delaktig i urvalet av deltagare.

• Anonym (19 år kille)
    Anonym (lugnpåytan) skrev 2012-03-29 18:46:14 följande:
    Grattis till din sköna erfarenhet! Flersamt sex är för mig en fantastisk upplevelse, jag uppskattar särskilt att göra det med unga killar som är mer lekfulla samt fascinerade av en äldre kvinna som mig (30+). Jag fick smak för det hela under mitt förra förhållande som var mycket sexuellt utlevande. Vi hade trekanter med yngre män då och då, killar vi träffade på krogen, på semester o.s.v. När det tog slut har det hänt några gånger att jag tagit med mig två killar hem (som oftast varit kompisar) för en natt. Det krävs att killarna är trygga i sig själva, lekfulla och på någorlunda samma nivå vad gäller utseende o.s.v. Jag fullkomligt älskar när killarna turas om, den ena kan vila och ladda om medan den andre är med mig. Har haft några såna helnätter då jag blivit knullad i 4-5 timmar. Vilken man kan ensam uppnå något sånt? Nej ibland krävs det flera...
    Träffar en kvinna (och hennes man, cockolding) just nu, visst hon är lite äldre än dig (50 år) men så klart fortfarande en kvinna med underbar sexlust precis som du verkar ha:) Oftast är det mest att jag träffar henne och hennes man och jag har sex med henne och han vill kolla på och bestämma lite dvs cockolding, men ett par gånger ibland så brukar det vara jag och henne och 2-3 killar till som antingen är lite yngre i min ålder ungefär eller män på 30-40 men i alla fall det är otroligt sexigt att vara 2-3 till, och som du säger, behöver man så kan man vila ut ett tag, fast det är inte så ofta som tur är:P Haft många trevliga stunder hittills tillsammans med dom,
     undrar mest: Har de flest kvinnor en fantasi om flera men samtidigt eller hur ligger det till?:) ( Alla är ju olika såklart men ändå:) )
  • Anonym

Jag som tjej har faktiskt aldrig haft såna fantasier. Då är det nog mer nyfiket att vara med en tjej kanske? ;)

• Anonym (19 år kille)
    Anonym skrev 2012-03-29 21:50:39 följande:
    Jag som tjej har faktiskt aldrig haft såna fantasier. Då är det nog mer nyfiket att vara med en tjej kanske? ;)
    binyfiken kanske?:)
  • Anonym (19 år kille)
    Anonym (19 år kille) skrev 2012-03-29 21:05:14 följande:
    Träffar en kvinna (och hennes man, cockolding) just nu, visst hon är lite äldre än dig (50 år) men så klart fortfarande en kvinna med underbar sexlust precis som du verkar ha:) Oftast är det mest att jag träffar henne och hennes man och jag har sex med henne och han vill kolla på och bestämma lite dvs cockolding, men ett par gånger ibland så brukar det vara jag och henne och 2-3 killar till som antingen är lite yngre i min ålder ungefär eller män på 30-40 men i alla fall det är otroligt sexigt att vara 2-3 till, och som du säger, behöver man så kan man vila ut ett tag, fast det är inte så ofta som tur är:P Haft många trevliga stunder hittills tillsammans med dom,
     undrar mest: Har de flest kvinnor en fantasi om flera men samtidigt eller hur ligger det till?:) ( Alla är ju olika såklart men ändå:) )
    haha flesta kvinnor* män* måste älska min stavning..
  • Anonym

Har varit med om samma som TS. Första gången skulle jag träffa en nätdejt, men han hade jour på sitt jobb och va tvungen att åka, då ringde han en kompis, för att jag inte skulle behöva sitta själv på obestämd tid. Jag och kompisen började efter en stund ha sex med varandra, och mitt i det kommer min nätdejt hem, tittar in till oss och kompisen säger att han får nog plats, så han går fram till mig där jag står på alla fyra och så får jag suga honom.
    Kan tillägga att jag var rätt ung och dum, ca 20, nu skulle jag aldrig få för mig att åka o träffa en främmande kille från internet.

Andra gången så var jag på fest med mitt kompisgäng, i det här gänger så finns en gammal kk, slutar med att jag följer med min gamla kk hem, samt ytterligare en kille från kompisgänget. Va ganska givet hur kvällen skulle sluta ;)

Nu är jag särbo (snart sambo tror jag), och det känns inte som ovanstående saker kommer hända igen, gör inget, men är väldigt glad att jag hann uppleva det :) 

• Anonym (Aldrig)

Jag är kvinna 40+, har aldrig gjort det, men skulle vilja. Jag har lite svårt för ons bara... Skulle hellre vilja ha kk som jag visste att jag trivdes med och kunde lita på!

Svar på tråden Har ni haft flera killar på en gång?