• Radioactiive

Kan onico skada mtt barn??

Min bm avrådde mig till Onico, fattar ju att de skadar min mun mer med allt socker som fräter på tänderna.
    Men hur ska lite örter i en påse kunna skada mitt barn? Hajjar inte riktigt, någon som vet eller också fått de svaret från er bm?

Love the life you live, Live the life you love!
  • Svar på tråden Kan onico skada mtt barn??
  • Currant

Kanske därför hon avrådde dej:) för din egen skull om tandköttet. Det inehåller ju inget nikotin eller så. Har inte hör att det skulle kunna påverka barnet, bara de att tänderna och tandköttet inte mår då bra:)

• Radioactiive
    Currant skrev 2012-03-29 21:57:33 följande:
    Kanske därför hon avrådde dej:) för din egen skull om tandköttet. Det inehåller ju inget nikotin eller så. Har inte hör att det skulle kunna påverka barnet, bara de att tänderna och tandköttet inte mår då bra:)

Ja kanske, för vanlig snus vill ja ju inte ta. Å måste ha nått under läppen å onico funka för känslan, men om de skadar mitt barn tar ja de ju inte, men de finns ju inget nikotin i onico så borde ju faktiskt va ok att ha det ett tag iaf. För ju här.
  • Radioactiive

Dör ju här utan nikotin så onico hade ju vart nått 4 dagar typ.*

• mfe

Provat ta tuggummi under läppen istället?
    Kanske inte riktigt samma sak, men funkade för mig :)

Gällande onico så tror jag inte det skadar barnet alls!

• Radioactiive
    mfe skrev 2012-03-29 22:57:51 följande:
    Provat ta tuggummi under läppen istället?

Kanske inte riktigt samma sak, men funkade för mig :)

Gällande onico så tror jag inte det skadar barnet alls!

Kör på de nu men dom ör för små å sen är de ju inte bra å tugga tuggumi hela Dan har ju laxerande effekt haha :)

Va bra, ska googla runt imorgon sen köpa en dosa onico eventuellt :)
  • mfe

Haha det är sant :)

Tror inte det är farligt alls faktiskt, det är ju nikotinet som är farligt och det är ju inget i det så :)

• Grönöga

Köp bara inte den som innehåller ginseng och guanabana. Det ska man inte använda sig av som gravid. Själv kör jag på enbär.

• Radioactiive
    Grönöga skrev 2012-03-29 23:05:50 följande:
    Köp bara inte den som innehåller ginseng och guanabana. Det ska man inte använda sig av som gravid. Själv kör jag på enbär.
    Men gud vilken innehåller de tro?
    Jag hade pepparmint förra veckan men läste å de innehöll nog inget sånt.
    mfe skrev 2012-03-29 23:05:39 följande:
    Haha det är sant :)

Tror inte det är farligt alls faktiskt, det är ju nikotinet som är farligt och det är ju inget i det så :)
    Ja precis, då kan ja köpa en som med gott samvete nästan då :) hehe
  • Grönöga

Original, enbär och pepparmint är ok. De har en svart dosa. Den med ginseng har en vit/silvrig. Och använd inte heller kick up, det är oxå nikotinfritt snus men innehåller massa extra vitaminer och även där ginseng, tror jag.

• Radioactiive
    Grönöga skrev 2012-03-30 08:10:56 följande:
    Original, enbär och pepparmint är ok. De har en svart dosa. Den med ginseng har en vit/silvrig. Och använd inte heller kick up, det är oxå nikotinfritt snus men innehåller massa extra vitaminer och även där ginseng, tror jag.

Okey tack så mkt för infon jätte tacksam för det, blir pepparmint igen då :)
Svar på tråden Kan onico skada mtt barn??