• Anonym

Min kille är vidrig, borstar ej tänder!

Min kille borstar knappt tänderna det både syns och luktar -.- jag borstar nästan tänderna 2-3 ggr per dag, + att han snusar på detta. om jag ber honom borsta tänderna för en intim stund suckar han bara, vad ska jag då göra. säga * om det är så jobbigt att borsta tänderna behöver vi inte ha sex alls, jag vill inte ha din andedräkt i ansiktet, det tycker jag är suck* vad skulle ni gjort?

• Svar på tråden Min kille är vidrig, borstar ej tänder!
  • Rakad Apa

Fy fan vad skabbigt!! Han lär ju få tandröta om det fortsätter.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Pickeli

För det försa skulle jag kräva att han borstade tänderna om jag kände av frånvaron av tandborsten i munnen på honom (via lukt) Och för det andra skulle jag passa mig jävligt nog för att dela min ekonomi med den människan. Eftersom att det är förjävla dyrt att gå till tandläkaren och det lär ju behövas en hel del reparationer i det långa loppet med sådan misshandel av tänderna.

Hypotetiskt alltså. Jag skulle dock aldrig varit tillsammans med en kille som inte skötte sin egen hygien, never ever!

Google it!
  • Husis

Inte en puss förrän snuset är borta och tandborsten välanvänd!

Och sex: NEJ! 

• Anonym

Han sa att han inte varit på tandläkaren på 8 år, han tror han är störst bäst och starkast och att inget händer, men det ser vidrigt ut, som att smuts grott sig fast nedanför tandköttet på tänderna, inte så fräsch att veta om det. 

Jag vägrar hångla med honom just av denna anledningen.. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-30 09:28:58 följande:
    Han sa att han inte varit på tandläkaren på 8 år, han tror han är störst bäst och starkast och att inget händer, men det ser vidrigt ut, som att smuts grott sig fast nedanför tandköttet på tänderna, inte så fräsch att veta om det. 

Låter som tandsten. Skicka iväg honom till tandläkaren så dom får putsa bort det - han blir som ny!
  • Anonym

Snuset har jag absolut inget emot, det tar jag inte ifrån honom bara han sköter sin tandhygien.

• Pickeli
    Anonym skrev 2012-03-30 09:28:58 följande:

Men fy fan vad jävla vidrigt.
    Google it!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-30 09:31:04 följande:
    Snuset har jag absolut inget emot, det tar jag inte ifrån honom bara han sköter sin tandhygien.
    Jag snusar men sköter min tandhygien. Vet att tandstenen ökat sedan jag började snusa så jag går en gång om året och får det bortraspat. Min man vill inte pussas med öppen mun/kyssas när jag har snusen inne men utöver det har han aldrig knystat ett ord om min munhygien. Jag tror som du att det inte är snuset utan avsaknaden av tandläkarbesök och ffa tandborstning som är problemet.
  • Anonym

Han vill inte till tandläkaren då dom är enligt honom *dumma i huvudet* men det är vidrigt, han kan gå en dag och åka iväg på möte utan att borsta tänderna, äckligt att ha hans andedräkt i ansiktet -.- usch får alltid påminna honom som en jävla mamma...

• straw2008

Fy farao vad vidrigt. Personligen har jag ingen närkontakt med folk som ine borstar tänderna eller snusar, vidrigt juh.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Min kille är vidrig, borstar ej tänder!