• Anonym

Efter förkylning med ont i bihålorna snyter jag alltid ut någon tunn orange vätska, vad är det?

Ja vad kan det vara? Är det nåt som kommer från bihålorna?

• Svar på tråden Efter förkylning med ont i bihålorna snyter jag alltid ut någon tunn orange vätska, vad är det?
  • ELS

Det har hänt att min fästman har haft genomskinlig vätska som bara rinner ur näsar EFTER en förkylning. Snor är det absolut inte. När vi har kollat runt lite på internet så var det bästa svaret att det är en typ varliknande vätska som vill komma ut. (Han får lätt bihålsinflamation)

Kanske är något likanande du har? 

• Dr Mupp

Det är var från bihålorna. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym

Precis, den är alldeles vattentunn och det är inte snor!

Men det kan ju inte vara var? Var har jag sett många gånger och det är inte genomskinligt, vilket denna är, fast orangetonad.

• Dr Mupp
    Anonym skrev 2012-03-31 10:31:22 följande:
    Precis, den är alldeles vattentunn och det är inte snor!

Men det kan ju inte vara var? Var har jag sett många gånger och det är inte genomskinligt, vilket denna är, fast orangetonad.
    Det var det svaret jag fick från 1177 när jag själv drabbades.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Efter förkylning med ont i bihålorna snyter jag alltid ut någon tunn orange vätska, vad är det?