• Felicia6

Någon mer med snuttbehov?

Hihi, jag måste erkänna att jag har en slags snuttefilt..
    Kom själv inte på det föränn min sambo klargjorde det för mig..

Jag ligger alltså och har mitt täcke på mig.. sen ena änden av täcket ligger jag o har som en liten snuttefilt.. helt sjukt va?

Sen MÅSTE jag ha en kudde på varje sida om mig som jag ligger o håller om på nätterna.. ligger jag åt ena sidan har jag ena kudden o kramar, och ligger jag åt andra så har jag andra kudden.. Förutom då jag sover i min sambos armar då, men då måste jag har en kudde på den sidan sambon inte sover om mig..

Hur kan det va såhär? Är det av gammal vana från då man är liten, eller är det en tröstsak i mig?

Någon mer som gör på detta viset?

• Svar på tråden Någon mer med snuttbehov?
  • Anonym

Exakt samma. Jag måste ha något att krama och som singel blir det en kudde. Det är bara mysigt fast det börjar kännas lite trist att ständigt vakna med armarna om en kudde.

• Anonym

Japp, samma här med.. :) Bädar med kuddar runt mig, sen måste jag ligga och hålla i en av kuddarna.. eller så håller jag fast i min sambos arm.. kan inte sova om jag inte känner mig trygg.

• Prinsessan Zelda

Jag sov med min nalle jag fick när jag var 6 år tills jag flyttade ihop med min sambo

Nu ligger nallen i en garderob och jag saknar honom inte, men jag använder ocskå gärna täcket eller sambon eller hunden istället

• sockenos

Jag hade ett gosedjur som jag snuttade med varje natt tills ajg och min sambo flyttade ihop i somras.. men jag längtar så efter den.. ligger gäna och snufsar ,med täcket eller krama en kudde på näterna...

• olympia71

inte direkt så...men ändå.... jag tvinnar håret, "snuttar" som min mamma sa när jag var liten. det kommer när jag är stressad, trött, eller bara myser typ.... skämdes över det tidigare men har insett att dom flesta har något sån't där. hellre "snuttar" jag än biter på naglarna t.ex.!

• Anonym

Heheheh, ja det ska erkännas att jag har en stor T-shirt som jag engång i tiden sov i men numera har jag den med mig i sängen, den ligger brevid migf å jag grips av lite "panik" när jag inte hittar den fånigt jag vet!

• Nosan83

Hej åh vad jag känner igen mig i det där med att krama kudden när jag sover.
    Har oxå en extra kudde enbart till för att krama......kul att man inte var ensam om detta....

• Anonym

då jag slutade med tutte då jag va 7 år började jag suga på tungan och det gör jag fortfarande=)

Svar på tråden Någon mer med snuttbehov?