• Anonym

Känner mig inte tillräckligt tillfredsställd

Jag älskar min kille/sambo/fästman/... men den sista tiden (det började väl dala för närmare ett år sedan) känns det som jag blir mer och mer deprimerad och bitter.

Det är några saker som gör att jag inte blir tillfredsställd eller får så pass mycket så jag blir nöjd och när det har varat ett längre tag försöker jag gömma mitt missnöje inom mig och så blir jag mer bitter, och även svartsjuk på min kille.

- jag har svårt att få orgasm. och har bara fått det när han slickar mig och han måste göra det rätt länge. det innebär att han måste ha ork att göra det länge vilket han allt mer sällan har på kvällarna. det blir dessutom rätt sällan som han ens vistar sig där nere med munnen.

- han vill i stort sett bara ha romatiska stunder på kvällen i sängen. han har blivit mer trött på kvällarna och säger att han vill sova på en gång. jag kan verkligen inte somna utan en lång kram och lite småprat. dessutom vill jag göra det skönt för honom så jag kan ge honom lite runk och oralsex. han tycker självfallet om det. men jag då!!!??? kan jag aldrig få något? jag är också trött på kvällarna men vi ska väl inte få förfalla för det?nästan varje dag tänker jag för mig själv att idag ska jag inte tillfredsställa honom om inte han gör mig nöjd först. men jag lyckas aldrig hålla det. så han tjänar på det varje dag medan jag blir mer och mer bitter.

- så har vi det där med telefonsamtal till varandra. han är nöjd bara han befinner sig under samma tak som mig. medan jag vill bli sedd, och få hans uppmärksamhet... få lite kramar och pussar och annan närhet. så när han är borta med jobbet någon vecka blir ett samtal nästan som en kram. det är så underbart att få höra hans röst och veta att han finns i andra änden.
    Men.
    ringer jag på dagen, jobbar han och kan inte prata.
    ringer jag på kvällen, vill han gå och lägga sig eller inte prata så länge.
    Så några vanliga repliker är "var det något särskilt du ville?" eller "vi hörs imorogn istället"

jag är lika rädd varje gång jag ringer honom för jag vill inte bli avvisad. jag behöver honom. behöver få prata. särskilt då jag i vanliga fall behöver ganska mycket närhet.

jag känner mig så ensam! känner att det var länge sedan jag blev tillfredsställd eller nöjd.
    suck!!!
    jag som är så snäll mot honom så får jag inte min kvot fylld av honom.

vad ska jag göra?
    när jag pratat med honom och blivit avvisad, blir jag jätte sårad och börjar gråta. och ångrar nästan att jag ens visade att jag fanns. ringde honom för ett tag sen och fick inte fråga mer än om han jobbade och sen lägga på. nu blir det nästan så att jag är nöjd bara jag får höra hans röst, ett ord/dag. då kan jag ju lika gärna ringa på natten och lyssna till hans telefonsvarare.

• Svar på tråden Känner mig inte tillräckligt tillfredsställd
  • Anonym

vet att det finns många kloka, gulliga på fl men var är ni?

• Gullan go

Hej! jag tycker det låter som en jobbig situation du är i! Låter som du ger och ger och får inte mycket tillbaka! Att tex säga var det något särskilt du ville? låter kyligt tycker jag..antar att det är så du menar...Låter som att han drar sig tillbaka..av någon anledning..eller är det bara så att han jämt och ständigt är trött..iallafall tycker inte att det finns någon ursäkt att 'tvinga dig' att bar fråga nån enstaka sak när han riinger! Nej vet du vad jag tycker att du ska göra nästa gång ni träffas(inte på telefon!) Säg precis vad du tycker och tänker! Om han älskar och bryr sig om dig är det sista han vill att du ska var ledsen ju och så får du vet aprecis vad han käner! Säg precis som det är ..håll inte något tillbaka!

Fortsätter han då att bete sig på samma kyliga respektlösa sätt då vet du vad han står och är inte värd att lägga ner så mycket av din fina kärlek!
    han måste ta ett steg mot dig och visa att det är ni två och att han älskar dig!! Gör han inte det så kommer du inte ha krafter kvar och göra allt bara för att vara honom till lags..så kan du inte ha det sötgumman!!

JAg önskar dig lycka till!! Skriv gärna igen!!

• Anonym

Tack Gullan go! Det där kyliga har han fått av sin pappa. De pratar precis lika, och det är ju inget direkt mysigt prat.

Vi hade en kort semester tillsammans innan han åkte. Då hade vi varit ifrån varandra ett tag precis innan så jag ventilerade mina känslor då. Och han tog illa vid sig. Men de dagarna blev det väl egentligen ändå ingen förbättring. Tyvärr.

Han fick ur sig frågan om det är kört för oss. Och det vill ingen av oss men jag vill va nöjd! Känna mig tillräckligt älskad... Om han nu blir så trött sent på kvällen som han tydligen har börjat va, tycker jag att han kan ta initiativet när han orkar. Kanske föreslå att vi ska gå och lägga oss lite tidigare, om han nu vet att han inte orkar ge något annars...

om jag gör något litet närmande, som en klapp på ryggen, under dagtid kan han bli stressad och göra en avvisning även då. så jag känner mig rätt osäker. vågar man ringa utan att bli avvisad, vågar man pussa honom, vågar man ...
    ni förstår säkert vad jag menar. Och alla dessa avvisningar har gjort mig väldigt rädd för att få ännu fler... Ändå så känner jag på mig att jag kommer få en sån nästa gång.

Och, jag är inte särskilt "efterhängsen" av mig, och är inte mer påfrestande än någon annan. Det är verkligen inte så att jag vill ha sex och sånt onormalt ofta. Men ibland vill man få närhet och kärlek...

• Katja77

Hej!

Jag har varit den som har varit avvisande, kost i tonen, avståndstagande, som inte vill att min partner skulle röra vid mig osv i tidigare förhållanden. Det fanns en enda anledning till det. Jag var helt enkelt inte kär i honom. Killarna kunde vara hur rara och trevliga och bra som helst men om jag inte var kär ville jag inte vara intim, varken fysiskt eller psykiskt. Vid alla tillfällen har jag så snart jag insett att jag inte är eller kan bli kär i killen har jag gjort det enda rätta och avslutat förhållandet.

Nu är det inte säkert att det är så för dig men både du och din kille (främst han) borde nog tänka över era känslor och prata ut. Kanske kan ni skriva brev till varandra om det är svårt att prata.

All lycka till dig!
    *kram*

• Bubbas

Har din kille det jobbigt på jobbet eller har han nått i ryggsäcken som behöver komma ut. Alltså att han har det jobbigt med sig själv. Jg tycker du ska säga tt du vill ha förändring, för det är jobbigt att inte få nått tillbaka. Man måste vårda sitt förhållande. OCh inte ta allt förgivet. Berätta ännu mer vad du känner och säg att han måste berätta hur han vill ha det. Han kanske inte orkar prata om han mår dåligt. Han kanske håller på att gå in iväggen. Så fråga honom vad som är jobbigt.
    Hur länge har han hållt på så har?
    Hoppas att allt ordnar sig.
    kram

• Gullan go

Hej anonym!! Är det bättre nu? Kram kram

• Anonym

Kan fortfarande känna att jag inte får riktigt lika mkt uppmärksamhet som jag ger honom. Men jag försöker överraska honom ibland, som att diska fast det var hans tur, köpa tidningen, köpa hem ngn god efterrätt... Han uppskattar ju det och blir som gladare, vilket värmer.

Hade en underbar helg! Ok, inte för att min kropp fick mkt uppmärksamhet, men det räckte att vi gick i affärer och att han inte gnällde. Jag uppskattar bara att ha honom med.

• mliten

När jag betedde mig så mot min partner var jag inte heller kär i honom-vill inte skrämma upp dig men det KAN ligga något sådant bakom.
    Annars tycker jag faktiskt att han uppför sig dåligt mot den personen han älskar.
    Kräv åtminstone att han rannsakar sig själv och kommer fram till vad han känner och om han vill anstränga sig för förhållandet.Det är du värd och det är ni värda.

kram från mig.

• Anonym

Jag tror att du måste kräva lite mer. Du serverar ju honom allt och kräver ju inget tillbaks, han har väl blivit bekväm. Sluta och tillfredtäll honom om du inte får nått tillbaks. Köp en dildo och lär känna din egen kropp så får du säkert lättare att få orgasm även med honom. Om det går får honom och han bara vänder sig om så ta på dig själv där och då och säg om du inte fixar det så får jag fixa det själv. Det är vad jag skulle göra!

Sen så förstår jag att det är jobbigt med nån som ringer till jobbet hela tiden, det skulle jag också tycka. Jag skulle nog uppfatta dig som lite klängig. Sorry, men jag skulle det!
    Så mina råd är vara inte så "snäll", ta för dig själv, ställ krav och får du inte uppmärksamhet så sluta pocka efter den och se om du inte får mer då. Om man känner sig tvingad att uppmärksamma nån så funkar det inte. jag skulle nog bli likadan som din pojkvän.

Svar på tråden Känner mig inte tillräckligt tillfredsställd