• Carro1980

Vad tycker ni?

Tycker ni det är rätt att pappan hela tiden ska ha med sig presenter varje gång han träffar sin tös + att han ska ta hem sakerna hela tiden?

Han har inte ens gett henne nått när hon fyller år. Hon fyller år idag. O de träffades i fredags med stödperson. O hon sa att han ska ha saker med sig fram o tillbaks. 

De ska man väl inte acceptera det är o köpa sin tös tycker jag.

• Svar på tråden Vad tycker ni?
  • Dantes matte

Om han har med presenter så ska han väl inte ta med dom hem igen. Antingen får hon presenterna, eller inte.
    Och ja, det är väl att köpa sitt barn, men hellre det än inget, eller?

• Carro1980
    Dantes matte skrev 2012-04-03 11:12:31 följande:
    Om han har med presenter så ska han väl inte ta med dom hem igen. Antingen får hon presenterna, eller inte.
    Och ja, det är väl att köpa sitt barn, men hellre det än inget, eller?

Jag tycker man inte hela tiden ska ha med sig presenter då bara visa man ingen kärlek. Utan istället ska man leka med barnen och om man är ute ska man gunga o ha kul.

ja han ska inte ta med sej dem hem men det gör han.

Jag tycker inte det är ok att köpa sitt barn. men det är jag det   
  • Dantes matte

Jag tänkte att det är bättre att han köper presenter till henne än inget alls. Barn genomskådar ganska snabbt tror jag. Hon vet nog att det är så han gör. Inte tycker hon väl bättre eller sämre om honom för det.

• Carro1980
    Dantes matte skrev 2012-04-03 14:07:45 följande:
    Jag tänkte att det är bättre att han köper presenter till henne än inget alls. Barn genomskådar ganska snabbt tror jag. Hon vet nog att det är så han gör. Inte tycker hon väl bättre eller sämre om honom för det.

Men han har inte varit så mycket i hennes liv vi skildes åt när hon var 3 månader o han träffade henne när han kände för det.
  • Carro1980
    Dantes matte skrev 2012-04-03 14:07:45 följande:

Han ger inte henne presenter utan han tar tillbaka dem igen.

Han har inte ens gett henne nått när hon fyllde år.

När han träffar henne med stödpersonen ska han alltid ha med sig saker till henne o sen tillbaka med dem igen hem till honom. det är inte rättvisst.

O att han inte ens gett henne nått när hon fyllde år.      
Svar på tråden Vad tycker ni?