• Alfred811

    Slå ett slag för din favoritställning

    Det finns många såklart men en favorit är bulldogen http://www.sexinfo101.com/bulldog.shtml

    Kvinnan blir tight och man kan komma varandra riktigt nära, höra varandra stöna och flämta och känna värmen som pulserar. Sensuellt kan jag som man lätt smeka hennes bröst samtidigt som ag knullar henne, vill jag dominera/eller bara köra på tar jag bara ett bestämt tag i hennes hår och vill jag gå ett steg ännu längre lägger jag händerna om hennes kinder och töjer ut hennes mun åt sidorna med mina fingrar. Passar bra för analsex också.

    Minus att det är svårt att göra det riktigt snabbt men å andra sidan kan du lägga mycket vikt och kraft bakom dina stötar som både är skönt kan framkalla sköna njutningsljud.. Som kille är det viktigt att du övar in tekniken samt att du har starka lår och en bra pump så det inte känns ansträngande. 

  • Svar på tråden Slå ett slag för din favoritställning
  • Alfred811

    Hårt golv med matta är att föredra framför en mjuka säng
  • Alfred811
    nevermind skrev 2012-04-02 10:08:15 följande:
    Gillar INTE vinkeln. Aaaj...
    Det är ju inte den sortens stön som är det önskvärda
  • Anonym

    Allvarligt talat - att få munnen utdragen. Så fruktansvärt osexigt på alla plan. Brukar du få det och njuta?

  • Alfred811
    Anonym skrev 2012-04-02 11:19:20 följande:
    Allvarligt talat - att få munnen utdragen. Så fruktansvärt osexigt på alla plan. Brukar du få det och njuta?
    Jag gillar det ruff och hade säkert kunna njuta av det, men det måste finnas ett samspel en takt och känsla som gör situationen och töja låter kanske brutalt, mer hålla upp munnen med fingrarna. JAg tycker det är skitsexigt och det finns det tjejer som gör också. Men det är väl mest för oss som D/s skulle jag gissa, men även riktigt galet och rough så kan det funka när man knappt vet vad du gör.  
  • Anonym (Nja)

    Hmmm....Jag måste säga att jag föredrar nog klassisk doggystyle då med mannen på knä bakom mig. Det ser ut att bli slå-i-livmodertapp-vinkel den där ställningen.

    Dragen i håret och i munnen Förvånad gör ju ONT! Va fan! Det ska ju vara SKÖNT! Jag har inget emot att mannen är dominant men det får inte gå till den typen av handlingar/våld. Grymt avtändande!

    Jag vill slå ett slag för ställningen med kvinnan på mage och mannen ovanpå. Nära, sensuellt och med djup penetration. Kyssar i nacken då är väldigt trevligt. Klassiska missionären är också riktigt trevlig samt skedställning. 

  • Alfred811
    Anonym (Nja) skrev 2012-04-02 12:41:10 följande:
    Jag vill slå ett slag för ställningen med kvinnan på mage och mannen ovanpå. Nära, sensuellt och med djup penetration. Kyssar i nacken då är väldigt trevligt. Klassiska missionären är också riktigt trevlig samt skedställning. 
    Är det inte missionären du beskriver här i första meningen? Väldigt härlig, den gammla klassikern. Sängen som gäller för den

    Vi gillar alla olika, jag gillar att plåga mig på cykeln i uppförsbackar och gillar fighting. Njutningen och tändningen måste naturligtvis överstiga smärtan. Men vill man inte så vill man inte.

    För övrigt tycker jag du skall prova först innan du helt sågar den, för det lät som du inte provat på det?   
  • Anonym (Nja)
    Alfred811 skrev 2012-04-02 12:54:48 följande:
    Är det inte missionären du beskriver här i första meningen? Väldigt härlig, den gammla klassikern. Sängen som gäller för den

    Vi gillar alla olika, jag gillar att plåga mig på cykeln i uppförsbackar och gillar fighting. Njutningen och tändningen måste naturligtvis överstiga smärtan. Men vill man inte så vill man inte.

    För övrigt tycker jag du skall prova först innan du helt sågar den, för det lät som du inte provat på det?   
    Men missionären, då ligger väl kvinnan på rygg? Eller?

    Jag gillar överlag inte sådant som framkallar smärta och som känna som våld. Kanske har att göra med att jag blev våldtagen i 20-årsåldern....vet inte......

    En spontan snabbis på köksbordet eller mot ett träd på skogspromenaden är schysst också  
  • Alfred811
    Anonym (Nja) skrev 2012-04-02 12:57:27 följande:
    Men missionären, då ligger väl kvinnan på rygg? Eller?

    Jag gillar överlag inte sådant som framkallar smärta och som känna som våld. Kanske har att göra med att jag blev våldtagen i 20-årsåldern....vet inte......

    En spontan snabbis på köksbordet eller mot ett träd på skogspromenaden är schysst också  

    Sorry, du har helt rätt. Ett feltänk. Ja våra erfarenheter kan säkert sätta stora spår i oss när det kommer till vilken sex vi gillar. Det gäller även min egen sexualitet helt säkert, eller det är vet jag att det gör.

    Sex är som musik, ett uttryckssätt. Så är det för mig. Naturen är underbart att ha sex i. Jag har en fantasi om att sex uppe på en fjälltopp en vacker sommardag men hela fjällvärlden för våra fötter, vilken känsla det vore. Är det det kvinnor menar när det står skogssssspromenad i kontaktannonserna? 
  • Anonym (Nja)
    Alfred811 skrev 2012-04-02 13:07:16 följande:
     Är det det kvinnor menar när det står skogssssspromenad i kontaktannonserna? 
    Japp! Cool
  • padenjavel

    vi testade en förra helgen där hon liksom red mej baklänges och jag kunde smeka och pulla hennes anal den gjorde att hon kom underbart =)

  • Anonym

    favorit är missionären fast kvinnan ligger med raka ben ihop o killen har sina ben utanför hennes ,sen ligger man på henne och sen gnider man liksom blygdbenet/klitoris mot sitt eget "blygdben".tjejen kommer garanterat på 10 sekunder .funkar alltid för min tjej .

  • Anonym (chey)
    Anonym skrev 2012-04-02 11:19:20 följande:
    Allvarligt talat - att få munnen utdragen. Så fruktansvärt osexigt på alla plan. Brukar du få det och njuta?
    Jag brukar faktiskt få det, njuter som fan. Förnedrande och sexigt.
Svar på tråden Slå ett slag för din favoritställning