• Anonym (mer än nöjd...)

Storlek på dasen??

Jag har en sambo som är helt säker på att storleken på hans penis tillhör de lägre normala... Det är en av de största jag haft i mej... ( inte haft så många men flera st som varit betydligt mindre än honom)

Jag får inte mäta så jag har inget mått åt er, men skulle tippa på minst 17..

Jag är toknöjd! Nästan så den är liite lång, han kan oftast inte ta i och stöta in hela då det gör ont.

Men karlar verkar alltid tycka att dom är för små... Även om det gör ont...?   

Så killar! Vad har ni för längd? Eller tjejer vilken längd har era karlar?      

• Svar på tråden Storlek på dasen??
  • Anonym (är oxå nöjd)

Hahahaha.......jag har en på 17 och är nöjd med den, och flera tjejer har även sagt att de tycker den är fin! Skrattande

Jävligt bra size! ;)

• Anonym (är oxå nöjd)
    Anonym (mer än nöjd...) skrev 2012-04-02 23:42:19 följande:
    Jävligt bra size! ;)
    Hahaha....tack! 

Men du sa inget om tjockleken! Flört 
  • Anonym (man)

15,8 duger åt mig.
    svårt att fråga tjejer som inte på riktigt mätt killens, skapligt omöjligt att veta då. ingen vill låta minst så även jag har nån gång sagt att den typ är 16-17 om de frågar. inte en chans att det vet om det stämmer eller inte utan en linjal

Anonym (är oxå nöjd) skrev 2012-04-02 23:53:44 följande:
    Hahaha....tack! 

Men du sa inget om tjockleken! Flört 

Jävligt bra här iaf... ;) Kan inte säga nåt mått men... 12-13 kanske.. Du?

Haha... sitter här med måttband och försöker visialusera ;) 
  • Anonym (är oxå nöjd)
    Anonym (mer än nöjd...) skrev 2012-04-03 00:11:55 följande:
    Jävligt bra här iaf... ;) Kan inte säga nåt mått men... 12-13 kanske.. Du?

Haha... sitter här med måttband och försöker visialusera ;) 
    Härligt å höra att du e nöjd!  =)

Vet faktiskt inte omkretsen, har inte mätt. Men där e de olika på tjejerna, en dela e trånga för mig å en del e lagom å fåtal är förstora.  =)

Hahaha.......då får du visialusera vidare! 

Hört att jag är trång som fan... så jag antar att han är rätt nöjd också =)

• Anonym (är oxå nöjd)
    Anonym (mer än nöjd...) skrev 2012-04-03 00:18:06 följande:
    Hört att jag är trång som fan... så jag antar att han är rätt nöjd också =)
    Hehehe....ja då e han säkert nöjd......sådant kan ju även ordnas om tjejen har gjort sina knipövningar!
    Men vått å trångt föredrar jag......sedan får man va lite försiktig i vissa ställningar för 17cm kan räcka för att det ska göra ont. 
  • robertsson

17-18 lång och 16 grov.
    Aldrig upplevt det som stor, men senaste bara stirrade och sa att om den vart lite större så hade hon gått hem :o

Anonym (är oxå nöjd) skrev 2012-04-03 00:21:22 följande:
    Hehehe....ja då e han säkert nöjd......sådant kan ju även ordnas om tjejen har gjort sina knipövningar!
    Men vått å trångt föredrar jag......sedan får man va lite försiktig i vissa ställningar för 17cm kan räcka för att det ska göra ont. 

Ja, 17 kan göra riktigt ont!
    robertsson skrev 2012-04-03 00:33:56 följande:
    17-18 lång och 16 grov.
    Aldrig upplevt det som stor, men senaste bara stirrade och sa att om den vart lite större så hade hon gått hem :o

Håller med henne...

Svar på tråden Storlek på dasen??