Footner?
Såg precis reklam för Footner. En produkt, sockor, som tar bort förhårdnader och död hud på fötterna. På Apotekets hemsida stog det lite om produkten, och det låter smidigt och bra... Någon som testat?
Såg precis reklam för Footner. En produkt, sockor, som tar bort förhårdnader och död hud på fötterna. På Apotekets hemsida stog det lite om produkten, och det låter smidigt och bra... Någon som testat?
Jag har testat en annan variant babyfeet tror jag den hette, men det är nog samma sak.
Har man jättehårda förhårdnader ska man nog fila fötterna innan man sätter på "sockorna" för de hårdaste förhårdnaderna ville inte lossna riktigt men annars var produkten riktigt bra, man fjällar i flera dagar men sen har man jättelena fötter!
Åhh det var det jag hoppades få höra att produkten funkar alltså! Fjällar det hela "schok" eller mera som när man bränt sig i solen?
Någon mer som provat likande produkt eller, allrs helt, just Footner?
Har oxå testat babyfoot.
Långt ifrån allt gick bort.
Jag är besviken på den produkten.
Man skulle väl filat som sjutton innan kanske men det stod det inget om
Man flagnar ganska mycket, ett tips är att ha på dig strumpor på natten oxå för annars lär du vakna med hela sängen full av gammal hud =)
Idag köpte jag Footner och använde sockorna efter kvällsduschen. Ska bli spännande att se resultatet
Igår börade fötterna flaga lite lätt, men idag... Ojoj, efter att ha gått stora delar an dagen ivåta/fuktiga skor lossnar hur mycket hud som helst! Ungefär som om jag haft lim på fotsulorna Med andra ord är nog detta välbehövligt
Fortsättning följer.
En sista uppdatering bara för att slutföra det hela
Ömsar inte längre skin på fötterna och de har blivit lena och fina, kan dock hålla med Isbit om att den inte tog bort riktigt alla de värsta förhårdnaderna. Men för min del tillräckligt för att jag ändå ska vara nöjd då sprickorna på hälarna nu är borta vilket har varit svårt att fila bort.
Kan rekommendera produkten, men ha inte FÖR höga förväntningar