• Anonym (Therese)

Luktar illa

När min man och jag har sex och han har kommit.... så luktar det hur ska jag förklara....FISK...? Är det från mig eller honom ??? Är det normalt eller vad beror det på?? Luktar så man vill kräkas.....pinsamt.......

• Svar på tråden Luktar illa
  • sexologen

Hej!

Svårt att svara på vem av er som luktar, men har det alltid luktat så här? Du får lukta dig fram vad det är du tycker luktar illa, kanske är det din partenrs utlösning du tycker har en frän doft. Luktar det innan sex, under sex, eller precis efter sex?

Stark doft av som du beskriver fisk kan vara ett tecken på ngn typ av infektion och då viktigt att man får rätt behandling. Kanske ska ni rådfråga en läkare.

Hälsningar
    Sara Dahlin      

• Anonym (Therese)

Det luktar alltid fisk efter att han har kommit i mig... 
    Men ändå så tror jag att lukten kommer från mig. För jag kan ha en annan sorts lukt där nere i vanliga fall och har vit ibland grynig flytning. Däremot så har min partner precis haft svamp i ljumskarna, kan det vara de?? Smittar svamp? Jag kanske ochså har det??
    Min urin luktar ochså. Jag har lämnat urinprov för att jag misstänkte uvi. Men det visade negativt...jag fick pencillin ändå utskrivet för att ta bort andra eventuella bakterier.. men det har inte hjälpt.. kanske ska kontakta gyn??

• sexologen

Ja det tycker jag att du ska göra.
    Lycka till! 

Svar på tråden Luktar illa