Omöjligt att vräka min inneboende kusin.
Min kusin (21) bodde här ett par månader. Bara strul rakt igenom som jag inte orkar gå in på men kort sagt, förstörda möbler, fick tvätta åt henne mm för att inte mina barn skulle drabbas. För ett par veckor sedan var hon ute och festade. Min hemnyckel blev stulen. 3 dagar senare kom hon hem och anklagar mig för att ha stulit saker ur hennes rum. Hon flyttade samma kväll men inte hennes saker... Jag försökte förklara att jag finns där, att jag vet att hon har det jobbigt men att hon är vuxen och måste ta lite ansvar själv. Hon sa att hon inte palla det och åkte.
Då ringde jag hyresbolaget och kolla vad det skulle kosta och byta lås. Dom säger 3.500.. Då säger min kusin och hennes mamma att jag försöker lura av henne 2000 till. För dom vet minsann att det bara kostar 1500. Jag sa att jag kommer beställa det iaf och att jag vill ha hennes saker härifrån inom 2 veckor. Hon hämtar inte sakerna. Det står överallt i hela huset. Jag har ringt 3 ggr och skickat sms 3 gånger. Nu idag skickade jag till henne att de gått för lång tid och att jag inte får plats med allt så jag kommer bära ut det i trädgården så får hon hämta själv när det passar henne. Och nu säger hon att hon inte kan komma och hämta för hon har ingen bil och inget körkort. Är jag verkligen så elak om jag vidhåller. Hon har trots allt haft flera veckor på sig att planera men ingenting har hänt. Vad ska jag göra?