• Anonym (Vetingenting)

Vad tror ni?

Funderar lite grann. Jag är en tjej som aldrig varit med en annan tjej.
    När jag ser en naken kille tycker jag inte om det alls, deras kroppar är liksom "fula". Snoppen hänger där och den fula pungen dallrar när de rör sig....  Men jag tycker tjejers kroppar är fina.  Jag vill inte ha sex med någon varken tjej eller kille, men har haft sex med killar. 

Fantiserar inte om killar, bara lite smått om tjejer, enda porren jag ens kan tänka mig att titta på är den lesbiska. Blir äcklad av penisen. Jag tycker inte om att kyssas, men har kysst fler tjejer än killar, men enbart på fyllan. Jag har inte kysst alls många , då jag inte riktigt ser varför man gör det.
    Jag lever i ett förhållande med en man , men jag känner mig djupt olycklig i vår relation, och funderar ofta på hur det inte vore att leva med en kvinna istället.

Är detta normala funderingar och känslor, för hetero? Jag menar, tolkas detta som nyfikenhet , eller är jag kanske dragen åt kvinnor istället? Ser ju nu att det är en dum fråga, och att jag borde veta själv, men jag gör verkligen inte det. Jag vet inte någonting för tillfället.

Har haft en del sexdrömmar om tjejer, inget jag drömmer om killar. 

• Svar på tråden Vad tror ni?
  • Anonym (Vetingenting)
    Anonym skrev 2012-04-04 01:30:03 följande:
    Ingen dum fråga..

Skulle snabbt tro att du är asexuell. sv.wikipedia.org/wiki/Asexualitet 
    Det tror jag också, det stämmer in alltihop :) 
    Men att jag dras till tjejer mer, vad betyder det? Är kanske enbart nyfikenhet, har en del lesbiska i min närhet så jag hör ju en hel del om det, fast kanske skulle vara att jag är lite lagd åt det hållet. Känner att jag hellre levde med en tjej (utan sex) än en kille .  
  • Anonym
    Anonym (Vetingenting) skrev 2012-04-04 01:31:53 följande:
    Det tror jag också, det stämmer in alltihop :) 
    Men att jag dras till tjejer mer, vad betyder det? Är kanske enbart nyfikenhet, har en del lesbiska i min närhet så jag hör ju en hel del om det, fast kanske skulle vara att jag är lite lagd åt det hållet. Känner att jag hellre levde med en tjej (utan sex) än en kille .  
    Det finns sexuella läggningar och romantiska läggningar

Du är troligtvis asexuell men blir ändå intresserad/kär i tjejer.

Läs mer i länken jag skrev förut :) 
  • Anonym (Vetingenting)
    Anonym skrev 2012-04-04 01:38:39 följande:
    Det finns sexuella läggningar och romantiska läggningar

Du är troligtvis asexuell men blir ändå intresserad/kär i tjejer.

Läs mer i länken jag skrev förut :) 
    Stämmer nog :) Tack för dina svar! 
  • Anonym
    Anonym (Vetingenting) skrev 2012-04-04 01:41:54 följande:
    Stämmer nog :) Tack för dina svar! 
    Glad sovgott 
Svar på tråden Vad tror ni?