• AnnikaR

Söker tips på "påskägg" till mannen

Jag söker lite tips på vad jag kan lägga i mannens påskägg? Just nu ligger det några marzipanägg men vore kul att ge honom något mer. Inget stort utan bara något litet.... Är just nu mammaledig så jag har tyvärr inte en massa pengar och tid att fixa något stort.
    Tack på förhand! 

• Svar på tråden Söker tips på "påskägg" till mannen
  • Linda1976

Kallingar
    slips
    manchettknappar
    strumpor
    ansiktskräm
    scrubkräm
    duschkräm
    smycke (om han använder det)
    nyckelring
    mobilskal 

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • emmis82

Jag håller med ovan, om nyckelring, men att du gör en egen, finns att köpa på panduro, billiga akrylplast brickor, med hål i ena änden där man fäster nyckelringen, sen fäster du ett fint papper, kanske med stämplat motiv, eller att du målar själv el så på själva akrylplasten, sen målar du över med dekopagelim. :)

Jag har också funderat massor på detta, han har ju såklart redan fått en sån där nyckelring, så måste komma på nåt annat, helst rätt billigt, han äter ju inte godis!! 

• Marlean

Jag har en badbomb jag ska lägga i min mans samt en tshirt, lite godis. =) Och kanske en tidning.

• EmilyB

En avsugning är billigt och alltid uppskattat.Tungan ute

• kath

Jag lägger ett rött gelehjärta.  Mycket symboliskt och väldigt fånigt, men lite gulligt.... ,)  Min make är inte heller mycket för godis men symboliken gillar han.  Annars har vi både gett presenter och vissa år inget alls.

• emmis82
    EmilyB skrev 2012-04-04 10:28:15 följande:
    En avsugning är billigt och alltid uppskattat.Tungan ute
    Jo, det är klart, gäller bara att få han sugen på sex....
  • emmis82
    kath skrev 2012-04-04 10:30:49 följande:
    Jag lägger ett rött gelehjärta.  Mycket symboliskt och väldigt fånigt, men lite gulligt.... ,)  Min make är inte heller mycket för godis men symboliken gillar han.  Annars har vi både gett presenter och vissa år inget alls.
    Nåt sånt skulle jag vilja lägga i, fast helst gjort av nåt annat, som han kan spara... Får kanske plocka fram pysselgrejerna :)
  • upponerw

En sån där nyckelring som man kan sätta ett foto i på dig och ert barn så han alltid har er med sig?!

• AnnikaR

Tack för all tips. Får ta en tur till affären och se vad jag hittar.
    Han har två silverhjärtan på sin nyckelring med hans, mitt och barnens namn. 

• AnnikaR

Tack för alla tips och idéer! :) Ska försöka komma ihåg dem till nästa gången då mannen ska få något.
    Det blev ett par kalsonger från MQ då de hade REA. 

Svar på tråden Söker tips på "påskägg" till mannen