• Längtan 2012

Eehh..Inga flytningar innan BIM????

Har alltid flytningar och vad jag kan minnas även innan mens men nu absolut inget!

Är på bim-5 o mår konstigt, trött, ömma bröstvårtor, mer kissnödig, frusen om händer
    och mot kvällen hela jag, sen blir jag varm, höfterna spöka igår, har haft foglossning med min första....

är det nån som känner igen sig angående flytningarna??? 
    Vissa säger att man får mer om man är gravid även innan bim osv.....

Vill inte hoppas för mkt ju.... Hjärta 

• Svar på tråden Eehh..Inga flytningar innan BIM????
  • sweasmamma

jag hade faktiskt ganska mkt vattniga flytningar innan mitt plus , enda månaden jag inte hade några direkta symtom så plussade jag bim-4, v 8 nu !

ta ett test imorgon =)

håller tummarna  

• Längtan 2012
    sweasmamma skrev 2012-04-04 10:57:38 följande:
    jag hade faktiskt ganska mkt vattniga flytningar innan mitt plus , enda månaden jag inte hade några direkta symtom så plussade jag bim-4, v 8 nu !

ta ett test imorgon =)

håller tummarna  
    Hej Glad grattis! Det är så mysigt ju!

Har tagit test (igår) rfsus vanliga inte det tidiga men visade inget alls. Så om jag örstod dig rätt så innan mensen hade du inga? 
  • Gloria01

Jag hade jätte mycket flytningar innan mitt plus trodde att mensen skulle komma när so Är i vecka 9 nu och har fortfarande mycket vattniga flytningar

• Längtan 2012
    Gloria01 skrev 2012-04-04 11:13:00 följande:
    Jag hade jätte mycket flytningar innan mitt plus trodde att mensen skulle komma när so Är i vecka 9 nu och har fortfarande mycket vattniga flytningar
    ok, man blir lita knäpp, alla har olika symtom (som tur är) men vissa har int fåt nån flytning alls o vissa mkt så det är lite svårt att veta Glad bara att vänta o se antar jag Skrattande
  • 3 barns mamma84

Har alltid haft samma flytningar som vid ägglossning men när mensen kommer blir dom vattninga av sig och sen när mensen e redo blir det tort.
    Men om man e gravid är flytningarna som vid ägglossningen eller vissa har vattninga med det beror på.
    Vissa har ingenting alls.

Jag e på BIM+4/5 beror på när mensen var 1-2 mars då februari var en kort månad på 29 dagar.
    mensen skulle ha kommit 30-31 mars men inget har kommit.
    Mina flytningar är lite vattninga utanför men krämflytningar innan för .       

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ (MA v 8+5)
  • Längtan 2012
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-04 12:01:29 följande:
    Har alltid haft samma flytningar som vid ägglossning men när mensen kommer blir dom vattninga av sig och sen när mensen e redo blir det tort.
    Men om man e gravid är flytningarna som vid ägglossningen eller vissa har vattninga med det beror på.
    Vissa har ingenting alls.

Jag e på BIM+4/5 beror på när mensen var 1-2 mars då februari var en kort månad på 29 dagar.
    mensen skulle ha kommit 30-31 mars men inget har kommit.
    Mina flytningar är lite vattninga utanför men krämflytningar innan för .       
    ja tänka sig så olika det kan vara, det är för fasiken en hel vetenskap detta ju Glad läste att för vissa så försvann flytningarna o sen vissa som du hade oxå.

e du inte nyfiken?? jag hade inte pallat vänta *skrattar*
  • 3 barns mamma84
    Längtan 2012 skrev 2012-04-04 12:25:45 följande:
    ja tänka sig så olika det kan vara, det är för fasiken en hel vetenskap detta ju Glad läste att för vissa så försvann flytningarna o sen vissa som du hade oxå.

e du inte nyfiken?? jag hade inte pallat vänta *skrattar*

Jag dör av nyfikenhet ska du veta !!
    Hahaha men jag ÄR så feg av att göra test och få ett neg

Pratade med mamma nyss och berättade för henne min stora fundering om just detta.
    Och hon säger att jag ska vänta eller ta ett test.
    Den kan ju komma
    Det som hindrar mig är själva månaderna och mensen.

Min mens kommer alltid som den ska varje sita dag på mån men jan okej feb det var en kort månad 29 dagar så jag fick mensen mellan 1-2 mars så jag skulle ha mensen 30-31 mars men NOPP ingen mens.
    Nu april o jag fattar ingenting !!
    Ägglossningen har jag haft i typ början av mars mellan 11-13 mars hade en ''hugg stick'' i tjejmagen den ca 20-21 AJ vad ont det gjorde varade ca några få sek/minuter ..           
  • Längtan 2012
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-04 12:30:41 följande:
    Jag dör av nyfikenhet ska du veta !!
    Hahaha men jag ÄR så feg av att göra test och få ett neg

Pratade med mamma nyss och berättade för henne min stora fundering om just detta.
    Och hon säger att jag ska vänta eller ta ett test.
    Den kan ju komma
    Det som hindrar mig är själva månaderna och mensen.

Min mens kommer alltid som den ska varje sita dag på mån men jan okej feb det var en kort månad 29 dagar så jag fick mensen mellan 1-2 mars så jag skulle ha mensen 30-31 mars men NOPP ingen mens.
    Nu april o jag fattar ingenting !!
    Ägglossningen har jag haft i typ början av mars mellan 11-13 mars hade en ''hugg stick'' i tjejmagen den ca 20-21 AJ vad ont det gjorde varade ca några få sek/minuter ..           
    Ok men då har du ju ändå gåt över flera dagar, precis som du säger feb var en kort månad o då fick du ju mensen 1-2 mars vilket blir 30-31 i en lång månad även som 29-30...... o nu är det 4.e Glad det ser ju positivit ut faktiskt....men så vill man kanske ändå inte hoppas för mkt som du själv känner..... jag hade kanske väntat 2 dagar till sen e det nästan 1 v den e försenad på dig ju.... HOPPAS! Glad 
  • 3 barns mamma84
    Längtan 2012 skrev 2012-04-04 12:42:09 följande:
    Ok men då har du ju ändå gåt över flera dagar, precis som du säger feb var en kort månad o då fick du ju mensen 1-2 mars vilket blir 30-31 i en lång månad även som 29-30...... o nu är det 4.e Glad det ser ju positivit ut faktiskt....men så vill man kanske ändå inte hoppas för mkt som du själv känner..... jag hade kanske väntat 2 dagar till sen e det nästan 1 v den e försenad på dig ju.... HOPPAS! Glad 

Jo precis men tänk om mensen kommer iaf om några dagar ?
    Kan det vara rimmligt fast tempen e hög ?
    Jag har ju själv funderat på detta många dagar nu då den ALLTID kommer i sista månaden har en cykel på 28 dagar och fretil dagar 14 dagar.
    Men ibland kan det va så att jag har ägglossning redan några dagar efter mensen
    Men nu kände jag av ägglosnsingen och flytningarna 11-13 mars och då skulle ju mensen komma i mars.
    Men sen undrar jag likom KAN mensen komma 2 ggr på 1 månad ??     
  • Längtan 2012
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-04 14:41:00 följande:
    Jo precis men tänk om mensen kommer iaf om några dagar ?
    Kan det vara rimmligt fast tempen e hög ?
    Jag har ju själv funderat på detta många dagar nu då den ALLTID kommer i sista månaden har en cykel på 28 dagar och fretil dagar 14 dagar.
    Men ibland kan det va så att jag har ägglossning redan några dagar efter mensen
    Men nu kände jag av ägglosnsingen och flytningarna 11-13 mars och då skulle ju mensen komma i mars.
    Men sen undrar jag likom KAN mensen komma 2 ggr på 1 månad ??     
    vad ligger din temp på? min e på 37,2- 37,5, har alltid 36 i temp. det har hänt att nån har fått mens 2 ggr på en månad men då kallas det inte mens, vet inte vad men det är inte så vanligt har jag fått höra. för mig e det orimligt att ha mens 2 ggr.....men visst allt kan hända i dessa kvinnokroppar. Jag försöker få tag på rfsus graviditetstest men utom resultat, man kan köpa på nätet men då kostar det 99 istället för 69.- cb har ju i och för sig det nya nu med 4 dgr innan mens men fan jag vet inte om man ska vänta ändå..... 
Svar på tråden Eehh..Inga flytningar innan BIM????