• Anonym

Be tjejen att onanera

Jag vet inte om detta är vanligt eller ej men jag slänger ut en fråga.
    Sist vi (jag och tjejen) hade sex så bad jag henne att smeka sig själv till orgasm. Vi hade kört petting och jag hade varit inne i henne en stund men sen sa jag åt henne att smeka sig själv och att jag ville se henne komma. Det tog inte en minut för henne heller och jag tycker det är underbart att se. Jag fick inte komma utan när hon var klar så tackade jag henne för uppvisningen och sen sov vi. Jag var tillfredsställd då så att säga.
    Så tjejer, får ni frågan att ni ska komma själv inför er partner?
    Killar, brukar ni be tjejerna om detta?

• Svar på tråden Be tjejen att onanera
  • Anonym (Syndig)

Min partner brukar vilja att jag ska smeka mig samtidigt som han är inne i mig, mest så att  vi ska komma samtidigt. Nu har vi ingen sovrumsdörr så vi får sexa ganska diskret men om några år når vi fått nytt hus så kanskeKyss

• Swahney

det gör vi typ alltid jag och min gubbe. det är ett sätt att få det bli skönare. så jag tycker inte det är något konstigt med det. ganska naturligt tycker jag.

• Anonym

Min fru brukar alltid onanera medan jag är inne i henne och visst är det upphetsande att titta på. 
    Jag har också bett henne att onanera för mig medan jag bara tittar men det är hon mer tveksam till.
    Hon gillar sex och njuter av det men tycker samtidigt att det är genant och hon verkar skämmas lite över att hon gillar sex.

• Alfred811

Jag kommer ihåg när studerade på univeristetet då kunde mitt ex sitta i samma rum och plötsligt satt hon  med särade ben och onanerade. Jag blev hård på de tre stegen till sängen där hon satt från mitt skrivbord. Men jag har aldrig bett om det, kommer garanterat att göra nästa gång tillfälle ges för det är härligt och sexigt. JAg ställer mig frågan om tjejer kan bli upphetsade av killar som sitter och runkar på samma sätt som mitt ex pullade sig själv eller om det bara hade setts som svinigt för att man är kille?

• Helia

Ja det gör jag, och vill min sambo att jag ska göra det så han får titta på bara så gör jag det

If you want breakfast in bed, sleep in the kitchen
  • Anonym (Tjejen)
    Alfred811 skrev 2012-04-04 14:25:05 följande:

Jag kommer ihåg när studerade på univeristetet då kunde mitt ex sitta i samma rum och plötsligt satt hon  med särade ben och onanerade. Jag blev hård på de tre stegen till sängen där hon satt från mitt skrivbord. Men jag har aldrig bett om det, kommer garanterat att göra nästa gång tillfälle ges för det är härligt och sexigt. JAg ställer mig frågan om tjejer kan bli upphetsade av killar som sitter och runkar på samma sätt som mitt ex pullade sig själv eller om det bara hade setts som svinigt för att man är kille?

Svar JA jag blir dunder kåt om en kille runkar för mig, det är super upphetsande
  • Mattias39
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-04-04 15:18:17 följande:
    Ja jag vet;) Det är sjukt upphetsande
    Bara när ni har sex? Är det själva kombon av sex och att han runkar precis framför dig? Eller är det samma sak via cam också?

Jag brukar be tjejen onanera framför mig, jag gillar det verkligen. Och gillar att göra det framför en tjej också. Både live och via cam.
  • Anonym (Tjejen)
    Mattias39 skrev 2012-04-04 15:34:34 följande:
    Bara när ni har sex? Är det själva kombon av sex och att han runkar precis framför dig? Eller är det samma sak via cam också?

Jag brukar be tjejen onanera framför mig, jag gillar det verkligen. Och gillar att göra det framför en tjej också. Både live och via cam.
    NÄ självklart inte, men om han runkar och jag smeker mig så tycker jag det är upphetsande att se på honom om jag smeker mig och förhoppningsvis samma för honom, Annars vill jag självklart också ha sex. Cam är mysigt men inget slå IRL
Svar på tråden Be tjejen att onanera