• Leonel

Någon som kan rabattkod för....??

Ja som rubriken lyder, jag behöver köpa en babygunga från amazon.co.uk och undrar om någon har beställt därifrån förut och om man kan få rabattkod dit?

• Svar på tråden Någon som kan rabattkod för....??
  • marre1980

Jag beställer ofta därifrån och är väldigt nöjd. Du får sakerna hemkört till och med:). Har aldrig fått någon rabattkod dock.
    Har även köpt Fischer price rainforest hoppgunga därifrån och det gick hur snabbt som helst:)

• fat2fit
    Fraktfritt till Sverige vid beställning över £25! Handlar du för mer än £ 25 av varor som är märkta med "Eligable for FREE Super Saver Delivery", vilket betyder att det är produkter du köper direkt från Amazon UK (undantag för presentkort och vissa elektronikprodukter), skickar de dina varor till Sverige utan att ta betalt för frakten.

Tips är att kolla på www.rabatt.se
  • Leonel

Ser att märket lamaze är göör billigt där på amazon, tänkte beställa leksaker sen och pampers tvättservetter som verkar sååå billigt med. Fler som beställt sådant? Fick hem min babysitter fisher price, dock så funkar allt förutom när man sätter knappen på hastighet 5 då den slutar fungera. Vad ska man göra om varan inte motsvarar dina förväntningar? 

• marre1980

Jag köper tvättservetter därifrån och det funkar bra. Har även ormen, bläckfisken, elefanten och åsnan ifrån lamaze serien.
    Super billigt.
    Har aldrig haft problem med nåt jag köpt så vet faktiskt inte vad som gäller då.

• Leonel
    marre1980 skrev 2012-04-24 04:13:52 följande:
    Jag köper tvättservetter därifrån och det funkar bra. Har även ormen, bläckfisken, elefanten och åsnan ifrån lamaze serien.
    Super billigt.
    Har aldrig haft problem med nåt jag köpt så vet faktiskt inte vad som gäller då.
    Vad roligt att höra att d funkar och är bra saker därifrån, eftersom fisher price gungan slutar funka när man vrider till 5an så vet jag inte hur jag ska göra. Andra knappar funkar men just 5an. Får väl behålla den ändå, ngn kunnig i släkten får gärna kika på den. Är tvättservetterna som i Sverige alltså kvalitetsmässigt bra? Det måste väl vara äkta, jag menar inte dem säljer om d inte var äkta

Får väl inte ljuga om produkten... 
  • marre1980

Dem är precis som de man köper i Sverige.
    Jag köpte 24 pack för 20 pund och fick det levererat till dörren:)
    Hoppas du lyckas fixa gungan!

• Leonel
    marre1980 skrev 2012-04-24 16:12:37 följande:
    Dem är precis som de man köper i Sverige.
    Jag köpte 24 pack för 20 pund och fick det levererat till dörren:)
    Hoppas du lyckas fixa gungan!
    Vad bra pris för så många tvättservetter. Ska nog beställa nu med en gång så när bebis kommer så har jag en hel del :), slipper liksom tänka på tvättservetter under en längre tid. Sen beställa på nytt ). Ja gungan måste funka på hastighet 5 också, annars gör det inget den verkar vara snabb ändå. 
  • Leonel

Måste bara säga att jag beställt en himla massa tvättservetter som är av märket pampers, någon som beställt pampers tvättservetter därifrån? Hur bra är dem? Det är väl original hoppas jag, sen kunde jag inte beställa lamaze leksaker till min bebis pga det stod att jag skulle ändra på adress, tydligen går det inte att beställa hit sånt eller var det pga det bara fanns 1 in stock, order soon ? Någon som vet varför? Har liksom beställt en babysitter och den kom, så varför kan man inte beställa lamaze saker? 

Svar på tråden Någon som kan rabattkod för....??