• Anonym

sex med systerns bror

Ja, tro det eller ej. Men ni läste rätt. Jag har sex med min systers bror. 

Nu ska jag göra det invecklat. Det var min pappa som var tillsammans med en tjej, dem fick barn (min syster) och den här tjejen, hade en son sen innan. Dem är inte tillsammans längre och jag och den här killen har aldrig haft något "bror-syster" band med varandra då vi aldrig bott tillsammans. Vi har alltså inga som helst blodsband som gör att detta skulle bli incest på något vis. Nu på "äldre" dagar så har vi setts några gånger och haft lite kul. 

Både han och jag gillar varandra och är nu rädda för det här med känslorna. 
    Vad ska man göra om man skulle råka bli kära i varandra? 
    Är det fel o göra såhär? Ska man bry sig om vad folk tycker och tänker?

Vågar ju inte prata med någon om detta då ingen vet om det

• Svar på tråden sex med systerns bror
  • Anonym (go for it)

alltså du har  inga "blodsband" med den här mannen, med ni har en gemensam syster...lite raktioner kanske det blir,  det låter lite invecklat men egentligen är det ju inte "fel" du och han har ju inte samma föräldrar men eran halvsyster har...näää gillar ni varandra så skit i andras åsikter

• Anonym

mina barn har en kusin vars föräldrar var "syskon", de e klart att folk reagerade på att presenter kom från farfar o mormor osv (nu vet jag iofs inte om era föräldrar fortfarande är tillsammans?) men annars är det faktiskt inte så jättemånga som reagerat negativt, de är ju faktiskt inte syskon :)

• Selma1966

Är det inga blodsband och är ni inte uppvuxna i samma hem som syskon (så att en eller båda är i beroendeställning till ex "storebror/storasyster" så är det inget fel). Kan vara invecklat och känsligt när man möter nya bekanta men inget som inte går att avväpna med just orden "inget blodsband".

• Takex

Så det är en styvbror. Om du börjar säga styvbror så tror jag reaktionerna blir betydligt mindre.

• Takex
    Takex skrev 2012-04-05 05:40:05 följande:
    Så det är en styvbror. Om du börjar säga styvbror så tror jag reaktionerna blir betydligt mindre.
    Inser nu att jag tänkte helt felt. Det blir int hennes styvbror. Du behöver väl inte säga något om bror alls?
  • Furstinna

Din pappa är inte tillsammans med den tjejen längre så egentligen har no ju inga band alls. Go for it.

Svar på tråden sex med systerns bror