• Anonym

flytning med koagulerat blod

Vet inte vad det kan vara, men jag har haft det i kanske en vecka. När jag stoppar in fingrarna i slidan så är det ljusbrunt med koagulerat blod ser det ut som. De är ganska mörka. Jag vill gärna veta vad det kan vara. Har ätit monostrel (mini-piller) i 1,5 vecka ungefär. Har haft mens nyss, tog de mensens första dag. Men vad kan det vara för något?. De luktar ganska äckligt och när man smakar på de så smakar det ganska surt och beskt.

• Svar på tråden flytning med koagulerat blod
  • Anonym (hmm)
    Fia 28 skrev 2012-04-05 14:47:35 följande:
    Förlåt, men smakar du på dina flytningar?? Förvånad
    Undrar detsamma...

Dock beror det nog på dina -piller att du får såna flytningar.. 
  • Fia 28
    Anonym (hmm) skrev 2012-04-05 14:49:26 följande:
    Undrar detsamma...

Dock beror det nog på dina -piller att du får såna flytningar.. 
    Jag blev så chockad så jag glömde svara på frågan, men jo det beror på mini-pillrena.
  • Anonym

Men usch!!! Årets äckligaste ts.

Om du läser bipacksedels så kommer du nog fram till svaret.. Det är vanligt att man blöder i början när man tar minipillerp-piller.

• Anonym
    Fia 28 skrev 2012-04-05 14:47:35 följande:
    Förlåt, men smakar du på dina flytningar?? Förvånad
    Haha nej, men man har en pojkvän som gillar att slicka på min slida.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-05 15:17:31 följande:
    Haha nej, men man har en pojkvän som gillar att slicka på min slida.

När det är koagulerat blod där??!
  • iceflower
    Anonym skrev 2012-04-05 15:22:25 följande:
    När det är koagulerat blod där??!
    Men nej, när han slickar säger han att det smakar beskt och surt, men det kommer inte blodsådär dit, men när jag sätter in fingrarna och ska pulla ser jag att det är koagulerat blod eller något sådant. Men det kommer aldrig ut därifrån.
  • Anonym
    iceflower skrev 2012-04-05 15:27:48 följande:
    Men nej, när han slickar säger han att det smakar beskt och surt, men det kommer inte blodsådär dit, men när jag sätter in fingrarna och ska pulla ser jag att det är koagulerat blod eller något sådant. Men det kommer aldrig ut därifrån.

Eh.. Ok. Vem vill ha orlasex när det smakar skit?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-05 15:29:33 följande:
    Eh.. Ok. Vem vill ha orlasex när det smakar skit?
    Håll tyst, han gjorde ju inte mer efter det?.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-05 16:17:48 följande:
    Håll tyst, han gjorde ju inte mer efter det?.
    Du har väl fått en infektion kanske? När kollade du dig senast? Och när kollade sig din pojkvän?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-05 18:17:23 följande:
    Du har väl fått en infektion kanske? När kollade du dig senast? Och när kollade sig din pojkvän?
    Kollat vad?
  • Anonym (hmm)

Om vi bortser vad din sambo gör med dig eller inte - för det var ju faktiskt inte det du frågar så tror jag att det beror på dina mini-piller. 
    Jag hade liknande när jag åt cerazette, min kropp trivdes inte med pillerna och jag pendlade mellan att blöda/ ha flytningar med "klumpar" i osv i mer än ett halvår tills jag gav upp pillerna och då slutade blödningarna.
    Ifall du inte har ont eller är orolig så kan du ju avvakta lite, annars kontakta bm. kan ju vara så att du behöver byta mini piller men med tanke på att du bara använt de i 1,5 vecka så kan det ta tid tills kroppen ställer om sig förhoppningsvis.
    lycka till! 

Svar på tråden flytning med koagulerat blod