• Anonym (har ni sex?)

Ni som inte kan få orgasm med er partner!

Ni som inte kan få orgasm med er partner, har ni sex med er partner ändå? Jag kan inte få orgasm med min partner (men på egen hand) och jag ser ingen mening med att ha sex med min partner. Jag blir bara frustrerad efter sex och ser ingen glädje i att ha sex med min partner. Visst ger sex närhet, men det kan jag ju få genom att krama och ligga nära min partner.

Nu säger jag inte att man måste få orgasm varje gång, men att ALDRIG får orgasm är jättefrustrerande och jag vill inte ha sex med min partner.   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-05 22:55
    Vill tillägga att sex INTE bara är samlag i den här tråden, utan även oralsex, smeksex osv...

• Svar på tråden Ni som inte kan få orgasm med er partner!
  • Anonym

jag har sex iaf.. av den enkla anledningen att sex är skönt även utan orgasm.

och varför kombinerar du inte sex med din man med att onanera? 

• Anonym (har ni sex?)
    Anonym skrev 2012-04-05 22:39:43 följande:
    jag har sex iaf.. av den enkla anledningen att sex är skönt även utan orgasm.

och varför kombinerar du inte sex med din man med att onanera? 

Du tänkte att jag skulle onanera efteråt? 

Blir inte du frustrerad av att bli uppkåtad och sen aldrig få komma?  
  • Anonym (M)

Kan du inte smeka dig själv samtidigt? Förr fick jag aldrig orgasm under samlaget men sen jag började smeka mig själv samtidigt kommer jag nästan varje gång numera.

• Anonym
    Anonym (har ni sex?) skrev 2012-04-05 22:41:09 följande:
    Du tänkte att jag skulle onanera efteråt? 

Blir inte du frustrerad av att bli uppkåtad och sen aldrig få komma?  
    kopplar inte tillfredsställandet med att få orgasm.. så jag är alltid tillfreds efter sex 
  • Anonym (har ni sex?)
    Anonym (M) skrev 2012-04-05 22:41:09 följande:
    Kan du inte smeka dig själv samtidigt? Förr fick jag aldrig orgasm under samlaget men sen jag började smeka mig själv samtidigt kommer jag nästan varje gång numera.

Nej det fungerar inte.
  • Anonym (har ni sex?)
    Anonym skrev 2012-04-05 22:45:19 följande:
    kopplar inte tillfredsställandet med att få orgasm.. så jag är alltid tillfreds efter sex 

Men du brukar onanera efteråt eller? Det lät som om du kombinerade onani med sex? eller vad menar du med det exakt?
  • Anonym
    Anonym (har ni sex?) skrev 2012-04-05 22:49:27 följande:
    Men du brukar onanera efteråt eller? Det lät som om du kombinerade onani med sex? eller vad menar du med det exakt?
    jag kan göra det.. men inte för att jag behöver det. kan inte komma genom onani heller
  • Anonym (Jonna)

Varför inte onanera efteråt? Din man kan väl hjälpa till att smeka dig till orgasm?

• Anonym (1 gång/4 år)

Samma här. Har lyckats få en orgasm med min man under 4 (fyra) år och det är såå frusterande. Smekte mig själv samtidigt många gånger men hann inte, han kom ju alltid före så jag slutade med det. Några gånger har jag onanerat efteråt när han lämnat rummet,  hoppades att han skulle komma in och se vad jag gjorde så han kunde fortsätta, men det hände aldrig heller, så jag slutade med det med. Surt sa räven:(

Och nej, vi har inte pratat om det, vår kommunikation är inte den bästa vad gäller sex&sånt!

• Anonym (har ni sex?)
    Anonym skrev 2012-04-05 22:50:22 följande:
    jag kan göra det.. men inte för att jag behöver det. kan inte komma genom onani heller

Jaha ok, du har aldrig fått orgasm, men då förstår jag att du inte blir frustrerad. Du vet ju liksom inte vad du missar.
Svar på tråden Ni som inte kan få orgasm med er partner!