Hur vet man om ens KK börjar få/har känslor för en?
Ibland känns det så, ibland känns det inte så... Jag är otroligt kär i honom... Finns det några tecken?
Ibland känns det så, ibland känns det inte så... Jag är otroligt kär i honom... Finns det några tecken?
Tummen upp är ett säkert tecken.
När han vill umgås med dig hellre än att ligga.
Han vill göra båda delarna. Senast så lagade vi middag ihop, spelade spel och såg film, fast då började vi hångla under filmen och hade sex, sedan sov han över och vi myste en massa i sängen. Det är liksom väldigt mycket vad jag uppfattar som kärleksfullt mys... men det kan ju vara så att han bara gillar sånt och att han ser mig som kk, dvs även en vän, därav umgängesgrejerna...
Idag så umgicks vi tillsammans med en grupp andra som inte vet att vi är kk och såg en film. Under filmen så smekte jag honom lite på armen i smyg och han gjorde likadant tillbaka och liksom tryckte armen mot mig. Sedan gick vi hem och vi skulle en bit åt samma håll. Han frågade om jag ville komma hem till honom ett tag men jag var tvungen att ta mig hem. Så vi kysstes i flera minuter innan jag gick.
Svårt, Jag hade ett kk innan jag träffade min man, Först blev jag förälskad och vi hade det som ni, umgicks hela tiden myste osv. Sen helt plötsligt berättade han att han hade träffat nån...auch det gjorde ont...Aja skitsamma bara att gå vidare....Så jag dejtade lite tänkte inte mer på honom...Sen dejtade jag en kille som jag lyckdes bli kär i som helt oxå out of the blue dumpade mig...Ringde då den första killen för vi var vänner by now...Och som tröst hade vi lite sex....och sen var vi tillbaka som KK...men vi umgicks en hel del igen osv...mys osv...Fast jag såg till att jag inte sov över...Sen träffade jag min man vi började dejta och jag gjorde slut! och då visade det sig att han var kär i mig!
Hela mitt dravel går ut på att det enda man kan göra är att vara ärlig! Annars slutar det oftast med att nån blir sårad :( Så var ärlig och säg vad du känner innan du eller han sårar den andra!
Fråga honom ;)
Är i samma sits och undrar också. Vill berätta hur jag känner för honom men törs inte av rädsla för att han inte vill ha mer än sex, och att den fina relation vi byggt upp blir förstörd...
jag funderar oxå på min relation..men först vad jag tror om din..den verkar lite väl kärleksfull för bara ett kk ; ) Prata med varann.
Jag vågar nog inte prata med honom ifall han inte känner samma, vill som inte förlora det vi har :-S Men förstår att det måste vara jättesvårt att se, jag är också en sån som inte lätt ser om någon har känslor för mig i allmänhet. Vi kan ju dejta andra också förstås eftersom vi bara är kk och jag vet att han inte har dejtat någon under tiden vi har varit kks (ett halvår ca), men jag vet inte om det är pga mig och att han vet att han förlorar mig om han blir ihop med ngn annan eller ifall han bara är blyg/inte har hittat ngn annan.
Han sade när vi sågs sist att vi borde gå ut och äta tillsammans någon gång. Det känns ju som mer än kk, men samtidigt kan det ju vara kompisdelen som spelar in där. Så svårt det här...
hur gammla är ni?
Jag har också starka känslor för min KK. Inte kanske så att jag vill bli ett par och flytta ihop, vi har det fantastiskt ihop med otroligt bra sex, men att leva ihop skulle vara krångligt av många anledningar.
Vet inte riktigt hur jag skall hantera min känslor för honom. Det är en svår balansgång att inte få för mycket känslor. Försöker ibland lugna ned det hela men längtan blir snabbt för stark. Fan också. Varför kan man inte känna så när man träffar någon man KAN leva med.