• Jailbyrd

Hur hittar ni era sexpartners?

Hur gör ni som hittar tjejer för kk-relationer? Att leta över nätet verkar lönlöst, eftersom alla tjejer blir bombarderade av mail från killar som vill ha sex.. Om man är en vanlig, vettig kille som vill träffa någon för en kk relation, hur går man tillväga?

• Svar på tråden Hur hittar ni era sexpartners?
  • Vassandra

Oavsett om det är KK eller något annat du söker - prova att gå fram till någon du tycker är snygg när du är nykter. Jag blir emellanåt uppdraggad på biografer, caféer eller utställningar. Man måste inte vara onykter och det måste inte ske på krogen. Bara ett tips för att ragga i allmänhet.

• Anonym (lila)

Varför KK..o inte ett riktigt förhållande?

• HäckHäxan
    Anonym (lila) skrev 2012-04-06 14:49:53 följande:
    Varför KK..o inte ett riktigt förhållande?
    Man kanske inte vill ha känslotrasslet på köpet, men ändå njuta av bra sex, bara en tanke eller så har jag tänkt iaf
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • HäckHäxan
    Jailbyrd skrev 2012-04-06 14:33:43 följande:

Hur gör ni som hittar tjejer för kk-relationer? Att leta över nätet verkar lönlöst, eftersom alla tjejer blir bombarderade av mail från killar som vill ha sex.. Om man är en vanlig, vettig kille som vill träffa någon för en kk relation, hur går man tillväga?

Skit svårt, kan ju bara svara för mig själv, men jag är mer skeptisk till en man på nätet än någon i kön på ica. Vissa tappar tydligen hjärnan så fort de loggar in på en sexsida eller FL och tror att man blir impad och vill knulla efter en komplimang om att man är snygg het eller liknande, det fungerar illa i verkligheten och det fungerar ännu sämre över nätet iaf för mig.

Jag måste kunna garva lite ihop med personen, kan man få varandra att skratta genom text så är det en bra egenskap för min del då.

Nu är jag ju ingen man, så svaren kanske inte duger alls. Men jag har högre krav på en kk än på en man jag ev vill ha en relation med, en kk har ju liksom mest bara en funktion, att knulla, då måste personen se bra ut, ha huvudet på skaft och en stor portion med humor, samt vara flexibel som fan, gärna bo nära och där har du svaret på varför jag ingen kk har Jag är nämligen inte flexibel och jag vägrar åka buss till typ Gbg bara för att knulla. Då är onani lättare.

Som Vassandra skriver tror jag är en bra väg att gå, nykter är bäst! OCH iaf jag har långt mkt mer respekt för någon som kan snacka när den är nyter och inte behöver sprit i blodet för att ha lite mod.
  • Anonym

För att du som kille överhuvudtaget ska ha en minsta chans att hitta en kk så ska du ha utseendet med dig och kuken ska vara minst 18+ och grov. Har du det? Då kan du fortsätta hoppas och jaga, om inte, kan du glömma att hitta en kk i Sverige idag. Det är så försvinnande liten chans, speciellt på nätet, att det är större chans att få 7 rätt på lotto. Spar din tid till annat.

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-04-06 15:36:01 följande:
    För att du som kille överhuvudtaget ska ha en minsta chans att hitta en kk så ska du ha utseendet med dig och kuken ska vara minst 18+ och grov. Har du det? Då kan du fortsätta hoppas och jaga, om inte, kan du glömma att hitta en kk i Sverige idag. Det är så försvinnande liten chans, speciellt på nätet, att det är större chans att få 7 rätt på lotto. Spar din tid till annat.
    hahahaha För det är ju verkligen utseende och kukstorlek som är avgörande för om man vill ha sex med någon fler än en gång, ja men visst, säger du det så. Har ju inte ett skit med personlighet och kemi att göra, nej då, det verkar dumt
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2012-04-06 15:38:50 följande:
    hahahaha För det är ju verkligen utseende och kukstorlek som är avgörande för om man vill ha sex med någon fler än en gång, ja men visst, säger du det så. Har ju inte ett skit med personlighet och kemi att göra, nej då, det verkar dumt

Jo, i min värld har det det, precis som för dig :)

Men nu pratar vi om den stora skaran tjejer, inte dig :)

Vad gäller nätet är det bara att kolla på annonser på sexkontaktsidor, 90% av alla tjejer och par som söker kille kräver välutrustade, det är din bistra ytliga sanningen idag, det kan ingen påstå annat om.     
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-04-06 15:56:41 följande:
    Jo, i min värld har det det, precis som för dig :)

Men nu pratar vi om den stora skaran tjejer, inte dig :)

Vad gäller nätet är det bara att kolla på annonser på sexkontaktsidor, 90% av alla tjejer och par som söker kille kräver välutrustade, det är din bistra ytliga sanningen idag, det kan ingen påstå annat om.     
    Ja fast hur ofta tror du dom får napp och får knulla då? ahhahahahah
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2012-04-06 16:12:08 följande:
    Ja fast hur ofta tror du dom får napp och får knulla då? ahhahahahah

Det förändrar ju inte det faktum att man som kille i stort sett inte har en chans om du inte har en balle långt över medel :) 
    Och det är ju också lite trist, för dom som söker det vill säkert också ha rätt kemi osv. Och att finna allt sånt i ett mycket mer begränsat urval (storkukade), är säkert svårt och dom skulle säkert egentligen ha lika bra sex med en som har normalstor kuk men allt annat som dom söker. Fast det får dom ju aldrig veta när dom har storlek som krav.  
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-04-06 16:25:01 följande:
    Det förändrar ju inte det faktum att man som kille i stort sett inte har en chans om du inte har en balle långt över medel :) 
    Och det är ju också lite trist, för dom som söker det vill säkert också ha rätt kemi osv. Och att finna allt sånt i ett mycket mer begränsat urval (storkukade), är säkert svårt och dom skulle säkert egentligen ha lika bra sex med en som har normalstor kuk men allt annat som dom söker. Fast det får dom ju aldrig veta när dom har storlek som krav.  
    Det tror jag du har helt rätt i, men är huvudet dumt får kroppen lida som min mormor brukar säga
Svar på tråden Hur hittar ni era sexpartners?