Jailbyrd skrev 2012-04-06 14:33:43 följande:
Hur gör ni som hittar tjejer för kk-relationer? Att leta över nätet verkar lönlöst, eftersom alla tjejer blir bombarderade av mail från killar som vill ha sex.. Om man är en vanlig, vettig kille som vill träffa någon för en kk relation, hur går man tillväga?
Skit svårt, kan ju bara svara för mig själv, men jag är mer skeptisk till en man på nätet än någon i kön på ica. Vissa tappar tydligen hjärnan så fort de loggar in på en sexsida eller FL och tror att man blir impad och vill knulla efter en komplimang om att man är snygg het eller liknande, det fungerar illa i verkligheten och det fungerar ännu sämre över nätet iaf för mig.
Jag måste kunna garva lite ihop med personen, kan man få varandra att skratta genom text så är det en bra egenskap för min del då.
Nu är jag ju ingen man, så svaren kanske inte duger alls. Men jag har högre krav på en kk än på en man jag ev vill ha en relation med, en kk har ju liksom mest bara en funktion, att knulla, då måste personen se bra ut, ha huvudet på skaft och en stor portion med humor, samt vara flexibel som fan, gärna bo nära och där har du svaret på varför jag ingen kk har

Jag är nämligen inte flexibel och jag vägrar åka buss till typ Gbg bara för att knulla. Då är onani lättare.
Som Vassandra skriver tror jag är en bra väg att gå, nykter är bäst! OCH iaf jag har långt mkt mer respekt för någon som kan snacka när den är nyter och inte behöver sprit i blodet för att ha lite mod.