• Midnight

Hans ex på hans födelsedag

Hur ställer du dig till att er killes ex bjuder in sig själv på hans födelsedagsfika hemma hos din kille? Killens syskon och familj är där för att uppvakta honom. Exet är mamma till hans barn.
    Skulle du tycka att det var helt ok att han välkomnade henne eller skulle du tycka att det är lite opassande? Du själv är inte där pga sjukdom.

• Svar på tråden Hans ex på hans födelsedag
  • WiJu

Inte okej om hon bjuder in sig själv. En annan sak om han bett henne. Förstår att det känns jobbigt att inte vara där. Krya på dig.

• Midnight

Exet i det här fallet ignorerar min existens fullständigt, därför känner inte jag mig bekväm med att hon kommer och går hos min kille som om dom fortfarande lever ihop. Jag känner mig liksom olustig över det.
    Är det konstigt?

• Zombie

Som om dom fortfarande levde ihop ?

• Midnight
    Zombie skrev 2012-04-06 23:14:41 följande:
    Som om dom fortfarande levde ihop ?

Hon tar honom för givet att de tillsammans ska göra saker de gjorde när de fortfarande var tillsammans. Typ åka och handla, gå på promenad osv osv
  • WiJu

Jag hade sagt till killen att han får välja exet eller mig. Han är problemet här. Han kan inte ha er båda. Att dom har barn spelar ingen roll. Hade min sambo haft det så med sitt ex hade han fått va med henne igen och inte mig. Vi fikar ibland, men då är jag med och hon är trevlig mot mig också.

• EJai

Hade sätt det som bra då jag tycker det e viktigt meden god relation mellan föräldrar och barn.

• Zombie

Bra att dom har en bra relation som vänner tycker jag ! Mitt ex kommer hit när jag fyller varje år , vi åker i badar med barnen på sommaren mm !

Svar på tråden Hans ex på hans födelsedag