• Anonym (Panik)

Hur fort kan man få tid på Sös eller Huddinge medicinsk abort......

Tydligen så har det inte riktigt funkat med kondom    Känner igen graviditets kännslan efter 3 underbara ungar!  Köpte rfsus test som visar mycket svagt nr.2 streck (ej morgonurin) testar sista testet imorronbitti igen med morronurin som ska va det bästa! Men jag vet nog att de kommer visa desamma    Troligen pga ingen koll på när mensen dyker upp pga kan diffa på några dagar hit o dit...så har jag inte gått så långt pga vet att jag haft mens i februari iallafall!  Någon som gjord denna typ av abort? blöder man länge och hur länge måste man vänta med bad & sex efteråt??  Ska nämligen på Bröllopsresa om lite mer en 1månad........
    Någon som vet hur fort man kan få tid & behandling på Sös & Huddinge i stockholm,får väl välja själv när man bor i Tyresö??

• Svar på tråden Hur fort kan man få tid på Sös eller Huddinge medicinsk abort......
  • Febreg

Gjorde en medicinsk abort för 2 månader sen, fast på Karolinska i Solna. fick vänta 2 veckor, tror det är den vanligaste väntetiden i Sthlm.

• Anonym (Panik)

Tack för ditt svar! Tyvärr får jag mer Panik     vill få det överstökat så fort de bara går pga ju längre jag kommer få vänta  (mer hormoner kommer åka berg o dalbana)  ju mer kommer jag må dåligt psykiskt 

• Febreg

Ledsen för dom förra inläggen, skriver från mobilen. Testa

• Febreg

Skrev från min mobil så mitt inlägg blev inte fullständigt.
    Jag gjorde en medicinsk abort på Karolinska i Solna i slutet av januari, fick vänta 2 veckor på min tid.
    Du kan alltid testa att ringa till flera abortkliniker, så kanske nån av dem har en snabbare tid.
    Jag blödde i exakt 3 veckor efter aborten, & så länge du blöder eller har blodiga/bruna flytningar så ska du inte ha sex eller bada.
    Hade inte ont under aborten heller, kände knappt av det, bara lite molvärk, detta är förstås väldigt olika.
    Däremot blödde jag riktigt mycket!

Fråga gärna om det är något du undrar.

Svar på tråden Hur fort kan man få tid på Sös eller Huddinge medicinsk abort......