• Anonym (Romantik)

Romantisk hemmakväll.

Jag har göra en romantisk hemmakväll för min kära make.

Men fantisin lyser med sin frånvaro.

När ni vill göra något extra romantiskt/mysigt för eran Make/Maka vad gör ni då?

Tips ideer era mest romantiska historier allt är välkommet :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 23:57
    Jag har tänkt göra ska det självklart stå :)
  • Svar på tråden Romantisk hemmakväll.
  • Anonym

det behöver inte vara så speciellt tycker jag, huvudsaken det märks att man ansträngt sig och tagit sig tid att bara fokusera på varandra! bada skumbad, massera varandra, extra god mat...

• piikachuu

Jag försöker hitta ett tema och sen hålla det hela kvällen som typ som på julafton, god mat och god dricka, lite julig romantisk musik och sen juliga underkläder ^^ men allt är nog väldigt olika från par till par, fråga din partner vad han har för drömmar och fantasier, och väv in det i en helkväll!

• madeleine82

God mat, fina underkläder, ett bad kanske eller dusch ihop, massage efter och en film? Eller en fin picknick om vädret tillåter

• Anonym (Sandro)

Jag tycker att humor är en bra ingång för att skapa romantik. Kanske låter konstigt men jag brukar stoppa in en strumpa i byxan (som en svans) och sen "apar" jag mig. Lite pinsamt men hoppar omkring och svingar svansen och om man har banan hemma så blir det ju perfekt rekvisita. Ibland halkar jag på bananskalet för att skapa humor- dramaturgi. 

Just den där känslan av att släppa loss och släppa på alla gränser är sådan befrielse (och det kanaliserar olika hormoner i mina erfarenheter). 

Vi båda älskar detta och jag kan starkt rekommendera något i den stilen 

• Anonym (Sandro)

Jag tycker att humor är en bra ingång för att skapa romantik. Kanske låter konstigt men jag brukar stoppa in en strumpa i byxan (som en svans) och sen "apar" jag mig. Lite pinsamt men hoppar omkring och svingar svansen och om man har banan hemma så blir det ju perfekt rekvisita. Ibland halkar jag på bananskalet för att skapa humor- dramaturgi. 

Just den där känslan av att släppa loss och släppa på alla gränser är sådan befrielse (och det kanaliserar olika hormoner i mina erfarenheter). 

• Anonym (Sandro)

Svar på tråden Romantisk hemmakväll.