• Anonym (Nyfiken)

Hur ser er sexakt ut? Från början till slut.

Jag börjar :)

Jag och min sambo duschar. 
    Sen lägger vi oss i sängen naken och kysser och smeker varandra. Sen lägger vi oss på sidan och
    jag smeker mig själv med hans kuk. När jag blir våt så brukar jag trycka in hans kuk, men bara en liten bit.

Sen brukar min sambo lägga sig på mig och tränga in. Han glider in och ut sakta med bestämt. 
    Medan smeker jag hans rygg och nacke, och rör mig mot honom med mitt bäcken. Detta gör att min sambo får svårt att hålla sig så vi får sakta ner några gånger. Vetskapen att det är nära för honom gör att jag får orgasm.

Trycker honom närmre mig medan jag kommer och oftast så kommer han också. Då stönar vi tillsammans och han stöter sin kuk sakta men hårt och långt in i mig.        

Hur gör ni? :)          

• Svar på tråden Hur ser er sexakt ut? Från början till slut.
  • Anonym

Fy fan vilken tråkigt sexliv... In o ut bara...smek lite...

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-07 11:12:03 följande:
    Fy fan vilken tråkigt sexliv... In o ut bara...smek lite...
    Det kanske låter tråkigt, men det är det inte. Det är väldigt eldigt. Vi brukar ha oralsex också, i form av 69:an, men det gör att han får så svårt att hålla sig när det är dags för annat så det brukar vi ägna oss åt om vi nyss haft sex redan en gång. :)
  • Furstinna

Hmm det finns lika många varianter som sextillfällen. Det du beskriver ovan har aldrig hänt, inte riktigt min grej om man säger så..

• Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-07 11:16:28 följande:
    Det kanske låter tråkigt, men det är det inte. Det är väldigt eldigt. Vi brukar ha oralsex också, i form av 69:an, men det gör att han får så svårt att hålla sig när det är dags för annat så det brukar vi ägna oss åt om vi nyss haft sex redan en gång. :)

Så han har problem med för tidig utlösning.
  • Anonym (Nyfiken)

Jag frågade inte om en analys utav min och min älskade sambos sexliv.

Jag frågade hur NI andra VANLIGA människor gör. Pga nyfikenhet och för att jag vill ha lite tips på vad man kan göra i sänghalmen. Ni som är här för att säga vad ni tycker om mitt sexliv utan att yttra er om ert eget kan faktiskt LÄMNA.

Jag är jättenöjd med mitt sexliv, och det är min sambo också. Men vi skulle vilja ha lite variation.

• Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-07 11:25:39 följande:
    Jag frågade inte om en analys utav min och min älskade sambos sexliv.

Jag frågade hur NI andra VANLIGA människor gör. Pga nyfikenhet och för att jag vill ha lite tips på vad man kan göra i sänghalmen. Ni som är här för att säga vad ni tycker om mitt sexliv utan att yttra er om ert eget kan faktiskt LÄMNA.

Jag är jättenöjd med mitt sexliv, och det är min sambo också. Men vi skulle vilja ha lite variation.

Be honom ge dig en rejäl klapp i baken....trycka upp dig mot ett bord och trycka kuken så långt det går samtisigt som han har ett fast tag om ditt hår.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-07 11:28:09 följande:

Be honom ge dig en rejäl klapp i baken....trycka upp dig mot ett bord och trycka kuken så långt det går samtisigt som han har ett fast tag om ditt hår.

Tack för ditt tips... Dessvärre är vi inte så mycket för "hårdare tag"...
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-07 11:30:14 följande:

Tack för ditt tips... Dessvärre är vi inte så mycket för "hårdare tag"...

Det var knappast hårda tag utan ganska vanilj..

Hur gamla är ni? 
  • Anonym (Dildon)

Så här ser det ut med min fru:

Vi ligger i sängen. Jag låter mina händer glida över hennes kropp. Kysser henne i nacken. Smeker hennes bröst, rygg och lår. Arbetar mig metodiskt närmare hennes underliv. Låter en hand glida in mellan hennes lår. Smeker utanpå trosan. Känner hur hon blir lite våt och tar då av trosorna.

Använder mina fingrar på henne. Leker med klitoris. Efter ett tag så låter jag kanske några fingrar glida in. Ofta lägger jag ned henne på rygg och kysser hennes kropp. Kysser ned mot magen. Vill slicka. Då säger hon 9 fall av 10 "Nej, jag vill inte du slickar. Känner mig ofräsch". Suck. Älskar att slicka.

Fortsätter gärna att smeka henne. Men när hon väl känner sig kåt så vill hon att jag tränger in i henne. Kanske börjar i missionären och sen rider hon. Eller så rider hon direkt. Hon har lättast att komma när hon rider. Andra ställningar vill hon inte prova på.

När vi rider så brukar jag antingen låta henne jucka eller så tar jag ett fast grepp om hennes stjärt och för henne upp och ner. Suger gärna på bröstvårtorna samtidigt.

Oftast kommer hon först.

Så där är det 99 fall av 100. Samma mönster. Hon vill inte ha det annorlunda. Det förekommer ALDRIG att hon suger mig. Inte heller att hon tar initiativet. Sällan (kanske 1 av 10) att hon smeker mig mer än ifall jag har tappat ståndet och behöver få mig hård igen.

Tror sexet är bättre för henne än vad det är för mig. Känner mig lite som en dildo .

• Anonym
    Anonym (Dildon) skrev 2012-04-07 11:33:42 följande:
    Så här ser det ut med min fru:

Vi ligger i sängen. Jag låter mina händer glida över hennes kropp. Kysser henne i nacken. Smeker hennes bröst, rygg och lår. Arbetar mig metodiskt närmare hennes underliv. Låter en hand glida in mellan hennes lår. Smeker utanpå trosan. Känner hur hon blir lite våt och tar då av trosorna.

Använder mina fingrar på henne. Leker med klitoris. Efter ett tag så låter jag kanske några fingrar glida in. Ofta lägger jag ned henne på rygg och kysser hennes kropp. Kysser ned mot magen. Vill slicka. Då säger hon 9 fall av 10 "Nej, jag vill inte du slickar. Känner mig ofräsch". Suck. Älskar att slicka.

Fortsätter gärna att smeka henne. Men när hon väl känner sig kåt så vill hon att jag tränger in i henne. Kanske börjar i missionären och sen rider hon. Eller så rider hon direkt. Hon har lättast att komma när hon rider. Andra ställningar vill hon inte prova på.

När vi rider så brukar jag antingen låta henne jucka eller så tar jag ett fast grepp om hennes stjärt och för henne upp och ner. Suger gärna på bröstvårtorna samtidigt.

Oftast kommer hon först.

Så där är det 99 fall av 100. Samma mönster. Hon vill inte ha det annorlunda. Det förekommer ALDRIG att hon suger mig. Inte heller att hon tar initiativet. Sällan (kanske 1 av 10) att hon smeker mig mer än ifall jag har tappat ståndet och behöver få mig hård igen.

Tror sexet är bättre för henne än vad det är för mig. Känner mig lite som en dildo .
    Beter man sig som en kvinna i sängen får man räkna med att det blir så.
Svar på tråden Hur ser er sexakt ut? Från början till slut.