• lageza

Regnbågens ände

Har någon här sett regnbågens ände? Rentav varit inuti den? Berätta om era upplevelser!

• Svar på tråden Regnbågens ände
  • SHAKAWKAW

Jag träffade en magisk gnom med LSD-ögon och brinnade blått hår sist jag var där. Truly amazing.

• Lisastina

precis där den slutade fanns en gaybar. Jag gick in, drack lite champagne och se! inför mig stod en liten kvinna i blå skjorta och tweedkavaj. Hon tittade på mig, jag tittade tillbaka. Hon skojade . Jag skrattade. Så gifte jag mig med henne. Sedan var vi glada, arga, trötta, sjuka, friska, men altid lyckliga.  

• IdaVasterflo

Japp, i slutet satt regnbågen fast i en liten cirkelformad regnbåge som i sin tur var fastsatt i marken med hästskor. Tråkigt nog var det bara i en dröm :P

• lageza
    IdaVasterflo skrev 2012-04-07 23:43:49 följande:
    Japp, i slutet satt regnbågen fast i en liten cirkelformad regnbåge som i sin tur var fastsatt i marken med hästskor. Tråkigt nog var det bara i en dröm :P
    Låter som en intressant dröm...
    Var hästskorna vända nedåt som häftstift ungefär då?

Var låg regnbågens ände, var det på typ en väg eller en gräsplätt eller i skogen?

Hur stor ytter- och innerdiameter skulle du uppskatta att den cirkelformade regnbågen hade?
    På vilket sätt satt regnbågens ände fast i den cirkelformade, var den liksom fastklämd mitt i den,
    eller gick dess färgband samman med den cirkelformade regnbågens färgband?
    Vad mer minns du från drömmen?
Svar på tråden Regnbågens ände