• Anonym

tycker ni om att ha sex ute? (kvinnor)

Tycker ni om att ha sex ute eller onanera ute?

familjestatus
    ålder?

• Svar på tråden tycker ni om att ha sex ute? (kvinnor)
  • Anonym

nej, alla som jag känner som har haft sex ute har fått urinvägsinfektion och andra infektioner.

• Schna

Tanken på att bli upptäckt slutade upphetsa mig när jag gick ut grundskolan ungefär. (Därmed inte sagt att jag menar att det skulle vara någonting dåligt om man gillar det.)

Om det däremot finns en hyfsad stor chans till att förbli oupptäckt, så finns det många utomhusmiljöer som kan kännas härliga vid bra väder. Eller lite regn. Inte snö.

It takes a fool to remain sane
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-07 16:56:43 följande:
    nej, alla som jag känner som har haft sex ute har fått urinvägsinfektion och andra infektioner.
    även på sommaren?
  • Anonym
    Schna skrev 2012-04-07 16:56:49 följande:
    Tanken på att bli upptäckt slutade upphetsa mig när jag gick ut grundskolan ungefär. (Därmed inte sagt att jag menar att det skulle vara någonting dåligt om man gillar det.)

Om det däremot finns en hyfsad stor chans till att förbli oupptäckt, så finns det många utomhusmiljöer som kan kännas härliga vid bra väder. Eller lite regn. Inte snö.
    håller med i det sista du skriverSkäms
  • stresss

Nej, blir bara stressad av tanken på att bli upptäckt. Men visst, om det kändes någorlunda säkert, och någorlunda rent ...med rätt person....bara att köra!!!

• Anonym

Nej, hade sex ute ett par gånger för några år sen och fick urinvägsinfektion 12 gånger på 7 månader, så jag och min snubbe fick sluta med att knulla ute Tungan ute

• Anonym (gott)

Tycker det är supergott..blir mycket kåt av det.. men då måste det vara VARMT o inte blåsa..för jag har oxå lätt att få urinvägsif.... men en dag då det är varmt ...ligga naken o låta solen värma in i musen..o sedan avsuta med en härligt samlag...så jäkla upphetsande...
    O vara på en plats där det inte kommer någon.. 
    Tungan ute
    särbo och över 40.. 

• V79

Har inga problem med att ha sex ute, fast på senare år där man inte kan bli upptäckt när jag var yngre tänkte vi inte kika mycket på omgivningen. Har testat lite olika ställen ute även bland folk. Har aldrig fått uvi eller annan infektion.

• V79

Glömde åldern och relations status, 30+ och sambo sen många år tillbaka.

• Anonym (underbart)

jag tycker det  är härligt. Har haft det på många olika ställen. Sist hade jag det i våran solstol på sommaren och det var underbart. Älskar att ha det i bilen, i skogen men set ska vara lite varmare ute.

Det är både spännande och upphetsande att göra det ute

Har sambo nu me gjorde detta även med min exmake. Är 36 idag och min sambo 50

Svar på tråden tycker ni om att ha sex ute? (kvinnor)