• SilverWoman

    Spådom online har öppnat upp dörrarna!

    Ställ din fråga här.

  • Svar på tråden Spådom online har öppnat upp dörrarna!
  • trollbarnen5 s mamma

    Ja jag skulle gärna vilja veta hur den närmsta framtiden kommer att se ut. Blir vår lilla flicka frisk snart? Å kommer vår ekonomiska sits bli bättre? Kram.

  • Marlin16

    En tjej i en tråd här på FL har för flera veckor sen frågat efter upplysningar. Det gäller att hon är gravid och tror sig bära tvillingar men på ultraljud har dom bara sett en.
    Detta är flera veckor sen och vid det här laget borde hon ha fött.
    Dock så har hon inte låtit oss veta hur det gått. Går det att ta reda på hur det gick för henne?

  • SilverWoman
    trollbarnen5 s mamma skrev 2012-04-07 19:16:45 följande:

    Ja jag skulle gärna vilja veta hur den närmsta framtiden kommer att se ut. Blir vår lilla flicka frisk snart? Å kommer vår ekonomiska sits bli bättre? Kram.


    Den närmaste framtiden ser ljust ut, massa goda nyheter på väg när det gäller ekonomin. Om er lilla flicka blir frisk snart får ni snart veta från en yrkeskunnig.
  • SilverWoman
    Marlin16 skrev 2012-04-07 19:19:31 följande:
    En tjej i en tråd här på FL har för flera veckor sen frågat efter upplysningar. Det gäller att hon är gravid och tror sig bära tvillingar men på ultraljud har dom bara sett en.
    Detta är flera veckor sen och vid det här laget borde hon ha fött.
    Dock så har hon inte låtit oss veta hur det gått. Går det att ta reda på hur det gick för henne?
    Anden här bredvid mig med en öl i handen säger att hon fick ett barn och att det går att söka på nätet efter henne, du kommer att hitta rätt.
  • SilverWoman
    Esco skrev 2012-04-07 19:23:00 följande:
    Spännande. Jag är gravid i vecka 31 nu (30+2). Har du någon aning om i vilken vecka jag kommer att föda eller omkring något datum? Kommer förlossningen att gå bra?
    Du föder i v 38+5, tyvärr ser jag en sugklocka.
  • SilverWoman
    Meus Veritas skrev 2012-04-07 19:26:00 följande:
    Jag skulle vilja veta om jag får fast anställning innan vi byter företag.
    Nej, företaget lever på lögner och leverpastej.
  • IngGa

    Spännande! Jag är nyfiken på om min jobbsituation blir bättre och om det syns bebis hos oss inom snar framtid?

Svar på tråden Spådom online har öppnat upp dörrarna!